Balder. Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) God kveld! Jeg har da laget med handleliste for deler jeg har tenkt å oppgradere pcen min med, men så kommer jeg til antistatiskt armbånd. Er dette noe absolutt must? Jeg har hørt om at man kan f.eks. stå på lokket eller hvertfall være nær kabinettet i mens man bygget…? Vis dette er noe man absolutt trenger, vet dere om noe sted (ikke nettbutikk) man kan kjøpe dette? Tenkte at kanskje biltema, clas ohlson, osv. kunne ha dette, men jeg vet ikke. Mvh, Balder Endret 27. desember 2013 av ReZaptor Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tror jeg kjøpte mitt på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Tror jeg kjøpte mitt på Clas Ohlson. Da tar jeg meg en tur dit i morgen! Noen andre steder folk vet om, så jeg kan ta å besøke flere butikker i samma slengen? Takk for ditt svar! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Koster vel ikke mye for et slikt armbånd? 50lapp? Anbefales på det sterkeste ja. Skal så lite til, og ikke alltid problemene oppstår med en gang. Kan ta lang tid før du opplever problemer med komponentene. Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Anbefales sterkt, men holder å ta på kabinettet en gang i blant (da naturligvis på en ulakkert del, hvor også armbåndet festes). Likevel er det lurt å ta noen forhåndsregler: ikke bygg på teppet ditt mens du subber rundt i ullsokkene, og ikke ta direkte på kretsene på komponentene Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Siden så og si alle anbefaler det, skal jeg prøve å få tak i et. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå