Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

er jeg full?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bare drukket to cider og et halvt glass øl, men er allikevel dødsvimmel! :/ det går rundt for meg.. hvor skal jeg gjøre av meg? :O

 

- er bare andre gang jeg drikker da

 

Anonymous poster hash: 38165...68b

Det og bli full har mye med størrelsen på kroppen din og gjøre, Når en tynn person på 1,60 har 2.0 i promille kan en litt kraftigere person på 1.80 ha halvparten i promille... vanskelig og si XD

Lenke til kommentar

Det og bli full har mye med størrelsen på kroppen din og gjøre, Når en tynn person på 1,60 har 2.0 i promille kan en litt kraftigere person på 1.80 ha halvparten i promille... vanskelig og si XD

jeg er 1,69

 

Anonymous poster hash: 38165...68b

Blir pumping på deg.

what..?

 

Anonymous poster hash: 38165...68b

og sitter du stille og drikker så trenger du ikke drikke mye før du merker det da du reiser deg opp for da blir overgangen ganske brå.

jepp, er akkuratt det jeg har gjort :p

 

Anonymous poster hash: 38165...68b

Lenke til kommentar

Da er det jo greit :)

 

Du er liten og lett og det er andre gangen du smaker alkohol. En slik cider er dte vel omtrent like mye alkohol i som en vanlig pils så i praksis har du på en måte drukket nesten tre glass pils. Jeg regner med det er halvliterglass og ikke "kjøkkenglass" og mange kjenner det bra etter tre halvlitere, og vertfall en med din vekt og erfaring.

Lenke til kommentar

Om man er full er et definisjonsspørsmål, men det er ikke usannsynlig at du er beruset. Hvor påvirket man blir av alkohol er individuelt og henger i stor grad sammen med hvor mye muskelmasse du har, hvor ofte du drikker alkohol, hva du har spist og drukket tidligere på dagen, over hvor lang tid du drikker og hva du drikker (ikke bare alkoholmengden). Du kan se hva http://www.promillekalkulator.no/ sier.

Lenke til kommentar

Da er det jo greit :)

 

Du er liten og lett og det er andre gangen du smaker alkohol. En slik cider er dte vel omtrent like mye alkohol i som en vanlig pils så i praksis har du på en måte drukket nesten tre glass pils. Jeg regner med det er halvliterglass og ikke "kjøkkenglass" og mange kjenner det bra etter tre halvlitere, og vertfall en med din vekt og erfaring.

altså jeg drikker rett av boksene da.. så har drukket alt på en måte :p og det er faktisk 4,7 % alkohol i cider, mens i øl er det bare 4,5 %

 

Anonymous poster hash: 38165...68b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...