FiDoen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei dere! Jeg har en eldre (gammel) PC hvor strømforsyningen har tatt kvelden i jula. Hovedkortet heter: KT7A og strømforsyningen heter: SF-320TS. Det står også "ATX 12V/ATX 2.03" på strømforsyningen. Den har en 20 pins kontakt til HK. Jeg finner ingen kompatibel strømforsyning. Vet noen om dette fortsatt finnes, evt overganger osv.? De nærmeste jeg finner er: ATX 12V V2.2. ( http://www.komplett.no/silver-power-sp-ss500-500w-psu/771922 ) men er usikker om denne er kompatibel med mitt HK. Helst vil jeg ikke betale for mye for å få denne i gang igjen, da den er 12 år gammel (men fungerer fint til det den skal). Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Alle strømforsyninger som er ATX 2 vil passe. Kontakten til HK er laget som 20 + 4, dvs den passer både til 20 pins og 24 pins hovedkort. 1 Lenke til kommentar
FiDoen Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Alle strømforsyninger som er ATX 2 vil passe. Kontakten til HK er laget som 20 + 4, dvs den passer både til 20 pins og 24 pins hovedkort. Takk for svar! Så, om jeg forstår deg rett så vil alle ATX 12V V2.2 og V2.3 passe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Ja. Det som varierer er fysisk størrelse (kun lengdemålet) og antall kontakter til disker etc. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå