Oladag Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei, har et par med Steelseries SIberia V2 headset som har blitt ødelagt. Trenger tips til et nytt headset som skal brukes mest til gaming(pc). Har sett litt på Astro a40-> http://www.komplett.no/astro-gaming-a40-svart-med-trd/795724 Har dette hovedkortet om det har noe og si-> http://www.komplett.no/msi-b75ma-p45-socket-1155/749862 Vil ha et komfortabelt headset med god lyd og mikrofon. Lenke til kommentar
Jonassl Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har brukt logitech g35 i 3 år nå og må si at for prisen er det ikke noe som er bedre. Sannsynligvis en av om ikke den beste mikrofonen på et headsett i den prisklassen, høttalerne kan du stille diskant og bass på til hvordan du liker det. Minus siden er at det muligens er litt tungt for noen 1 Lenke til kommentar
rhym Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Beyerdynamic DT-770 (32 eller 80 ohm hvis du ikke har amp/high end lydkort, hell mot 32 hvis du vil kunne spille høyt) + en ModMic (må bestilles fra usa). Da får du sinnsykt mye bedre lyd enn du noen gang vil få fra et gaming-headset. Hele pakken burde komme inn litt under 2k. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Har både Razer Tiamat 7.1 og Beyerdynamic 770 (80Ohm) med en 3.0 mic ifra ModMic og må si at selv om ekte surround er kult føler jeg at både lyden og mic'n er hakket bedre på Beyerdynamic+ModMic Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har både Razer Tiamat 7.1 og Beyerdynamic 770 (80Ohm) med en 3.0 mic ifra ModMic og må si at selv om ekte surround er kult føler jeg at både lyden og mic'n er hakket bedre på Beyerdynamic+ModMic Har lest mye dritt om tiamat 7.1 Hvordan opplever du de? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Har både Razer Tiamat 7.1 og Beyerdynamic 770 (80Ohm) med en 3.0 mic ifra ModMic og må si at selv om ekte surround er kult føler jeg at både lyden og mic'n er hakket bedre på Beyerdynamic+ModMic Har lest mye dritt om tiamat 7.1 Hvordan opplever du de? I spill med surround så er de fantastiske, gode å ha på hodet også og øreklokkene sitter godt. Mikrofon kvaliteten er også god, kanskje ikke superduper men virker som å funke veldig bra, eneste er at de kunne valgt et annet feste for mikrofoen da denne virker veldig skjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå