Borger___ Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Min samboer (kvinne) har opplevd magesmerter i ca. 1 uke nå og lurer på hva det kan være. Stikkord: - Nede del av mageregionen - Takvis, ikke konstant - Noen ganger på ene siden, andre ganger på andre siden - Kan minne om en miks av menstrasjonssmerter/luft i magen (er ikke menstrasjonssmerter) Noen som aner hva vi kan ha med å gjøre her? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Minner bittelitt om når jeg fikk brokk for en måneds tid siden. Er uansett så mye forskjellig det kan være, stikk til legen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Min samboer (kvinne) har opplevd magesmerter i ca. 1 uke nå og lurer på hva det kan være. Stikkord: - Nede del av mageregionen - Takvis, ikke konstant - Noen ganger på ene siden, andre ganger på andre siden - Kan minne om en miks av menstrasjonssmerter/luft i magen (er ikke menstrasjonssmerter) Noen som aner hva vi kan ha med å gjøre her? Prat med legen, dette kan vi ikke hjelpe til med. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har hatt det, men fant aldri ut hva det var. Det gikk over av seg selv samtidig som jeg kuttet melk fra kosten. Om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå