itsBae Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg kjøpte meg er Razer Megalodon i dag, men når jeg skulle teste det kom det ikke lyd fra det, alle lysene og funksjonene på "den boksen" fungerer. Jeg kan heller ikke åpne filer med lyd F.eks. Musikk,Skype og Youtube. Noen som vet hva jeg kan gjøre? ) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg gjetter på at du må sette lydkortet som Megalodon bruker som aktivt lydkort i kontrollpanelet. Vilt langskudd. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er de koblet til en USB 3.0 port? Lenke til kommentar
itsBae Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 bruker det fåreløbig på en laptop, for pc'en min er på repperasjon >.< (vet ikke om de fungerer på den stasjonære). Den er ikke koblet til en USB 3.0 port for det er ingen USB 3.0 porter på laptop'en. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har lest at det har vært rapportert problemer med Megalodon og USB 3.0, så om du bruker USB 2.0 så vet jeg ikke hva som kan være feil. Har du valgt riktig output device? Lenke til kommentar
itsBae Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Tror det er rett output device ja, prøvde det på en annen laprop i sta og der fungerte det helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå