Sfinx Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lurer på hva slags telefon jeg burde kjøpe meg.. Har en Samsung SGH-S100 nå.. jeg er jo temmelig fornøyd med den også.. men jeg vet liksom ikke.. tenkte jeg skulle selge den.. Har hatt en Nokia 6610.. som ble stjålet.. den likte jeg veldig godt! Kunne godt tenkt meg en slike en igjen.. eller en 6100.. synes personlig at 6610 er penere. Hva burde jeg kjøpe meg? Har veldig lyst på Nokia 7250 og .. men den er så dyr!! Kommer den til å synke til rundt 2000/2500 så kan jeg satse på den.. menmen.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har hatt en Nokia 6610.. som ble stjålet.. den likte jeg veldig godt! Kunne godt tenkt meg en slike en igjen.. eller en 6100.. synes personlig at 6610 er penere. Jøss, min 6610 ble også stjålet, i helga! kjipe greier det, men tror jeg kommer til å kjøpe meg en 6100 for forsikringspengene da. Leste testen her på amobil.no om t610, ble litt skeptisk da jeg hørte hvor treg den var i responsen, spesielt på sms skriving. Så jeg ville vurdert enten en ny 6610 eller en 6100. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Plager meg at alle sier T610 er så jævlig treig på sms, min erfaring er at den ikke er treig i det hele tatt! Eller kanskje jeg har gulla litt og fått en kjapp telefon? Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Jøss, min 6610 ble også stjålet, i helga! kjipe greier det, men tror jeg kommer til å kjøpe meg en 6100 for forsikringspengene da.Leste testen her på amobil.no om t610, ble litt skeptisk da jeg hørte hvor treg den var i responsen, spesielt på sms skriving. Så jeg ville vurdert enten en ny 6610 eller en 6100. Ja.. det ble jeg skeptisk til også.. har jo hatt en del Ericsson tlf før.. og må si meg enig der. Har alltid følt at treghet ved sms skriving er "en smule" irriterende.. Greit nok at t610 har kamera og alt.. menmen.. jeg har ikke noe personlig bruk for blåtann.. osv.. det er kjekt,men jeg vet ikke.. Kanskje jeg slår til på 7250 hvis den synker litt i pris, får den jo en del billigere hvis jeg tar med abonnemant. Enten det .. eller så blir det som sagt 6100 eller 6610.. de er gode fine tlfer! Men hva er egentlig forskjellen på 7250 og 7250i? Noe meget stor forskjell? Ser jo at prisen nesten er den samme.. Er det no oppdatering software/hardware messig på de eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå