Bob Sacamano Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Reiser mye fra by til by med buss og fly, så tenker på å kjøpe meg en mini-PC med fokus på så god spillytelse som mulig for så lite penger som mulig. Kommer ikke til å drive med noen tyngre oppgaver. Har sett for meg å basere PCen på Gtx 770, evt noe som presterer like bra. Jeg driver ikke med konkurransepolitikk der ekstremt høy FPS er et must, og jeg er ikke særlig kresen på slikt selv, så vil gjerne unngå å betale masse penger for ekstra ytelse jeg ikke trenger. Har sett en del på komplett sine, men har ikke fulgt med på hardwaremarkedet på over fem år, så jeg er blank Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Bærbar er vell det enkleste?? Eller m atx eller m itix?? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Har aldri hørt om atx eller itix før, men tar gjerne i mot tips Må vel opp ganske mye i pris for å få en god nok laptop, så foretrekker en stasjonær som jeg eventuelt kan oppgradere senere. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Micro atx er mindre enn atx som er vanelig størrelse mini itx er mindre en der igjen. Du kan få mini itx pcer på størrelse med xbox 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har aldri hørt om atx eller itix før, men tar gjerne i mot tips Må vel opp ganske mye i pris for å få en god nok laptop, så foretrekker en stasjonær som jeg eventuelt kan oppgradere senere. Her er en fin oversikt over størrelsene på hovedkort: http://rog.asus.com/254662013/labels/featured/which-maximus-vi-gaming-motherboard-is-right-for-you/ 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Prøve å sette opp en mitx matx maskin til vedkommende? Billig men god ytelse? Ta feks dette kabinettet i utgangspunkt:http://www.komplett.no/bitfenix-prodigy-m-hvit/804054 Endret 28. desember 2013 av sveibuen 1 Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Har laget denne listen http://www.prisjakt.no/list.php?l=79180&view=l kan gjøre den billigere hvis den blir for dyr 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Takk så mye for hjelpen! Er på farten i hele dag, men setter meg inn i det i løpet av morgendagen. Forslaget til High Voltage er innafor budsjettet. Gir 4gb gpu mye bedre ytelse enn 2? Tenkte meg under 10 k inkludert skjerm, men får W8-lisens fra jobben, så det skal la seg gjøre Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Takk så mye for hjelpen! Er på farten i hele dag, men setter meg inn i det i løpet av morgendagen. Forslaget til High Voltage er innafor budsjettet. Gir 4gb gpu mye bedre ytelse enn 2? Tenkte meg under 10 k inkludert skjerm, men får W8-lisens fra jobben, så det skal la seg gjøre Var det jeg hadde tenkt til å endre på hvis den var for dyr 4gb gir ikke mye mere nå, men 2gb vil bli veldig tregt om noen år. Før kunne man ha 2gb ram uten problemer nå bruker du 2gb ram uten å a noen programmer oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå