AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Okay, er helt feil sted å poste på. Men det handler jo også om familie, som en biting. Vell, tenker å kjøpe noe fra nettet, og ønsker ikke at resten av familien ser det. Grunnen? Det er en gave. Det nytter heller ikke å si det, fordi da vil de bli mer nysgjerrige. De åpner den, osv.. Alle her henter jo posten, nei. De åpner den ikke, men spør hva det er. Blir vanskelig å lyve, spesielt fordi det står hvilken butikk det er fra. Hjelp? Anonymous poster hash: d12e2...40f Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Om dei opnar si eiga gåve så kan dei vel ha det så godt? Du kan kanskje få det levert til ein kamerat? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kan du snike deg bort til postkassa rett etter at postmannen har kommet, uten at noen ser det? Eller har du venn som du kan få gaven sendt til? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvor stor er pakken? Hvis den er stor så må du nok hente den på postkontoret uannsett. Hvis ikke kan du vel kanskje be om at de som sender gaven kan pakke den inn i en ekstra konvolutt eller noe på utsiden. ( vet ikke om dette går) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Slenger meg på tråden. Jeg tror nok å bestille til annen adresse er det lureste. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Har ingen annen adresse å sende til. De fleste kompiser er på ferie.. Jo, men posten pleier å bli hentet med en gang postmannen går. Pakken er ikke så stor, vet at det er plass til den i postkassa. Anonymous poster hash: d12e2...40f Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kan du bestille rekommandert? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Er ikke helt sikker. Fant samme vare på zalando..? Hvordan er det der? Anonymous poster hash: d12e2...40f Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Du kan jo sjekke muligheten for å bruke mypack eller liknende, da kommer den ikke hjem til deg men til nærmeste utleveringssted for mypack. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 kommer likevel hentelapp fra butikk as Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg har aldri fått hentelapp ved bestillinger som kommer med mypack.. Og jeg får et par slike i uka som regel. Lenke til kommentar
KidArctica Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Dersom du jobber, kan du gjerne få pakken levert til arbeidsstedet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå