fiskfugl Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei, jeg er på utkikk etter en tv som utenom å ha bra/standard funksjonalitet også ser bra ut i stua. Iom jeg ikke er laget av penger så ønsker jeg også en som ikke koster noe særlig over 5000,- (ser idag lite TV, og vil bruke det mest som å ha noe i bakgrunnen) Dette ser ut som kan være en utfordring, for i utgangspunktet ville jo førstevalget mitt være noe sånt som en B&O Beovision 11 Men det får bli i et annet liv.. Liker uansett linjene, enkelheten og at det er mulig å skråstille. Har også sett en versjon fra Sony som har et feste som gjør at skjermen blir skråstilt, og det hele oppfattes som ganske elegant. Ønsker å høre med dere hvilke alternativer som finnes her? Her en tidligere versjon: Har også sett noen nyere versjoner fra sony, men fortsatt ligger disse på ca. 11k. Finnes det noen billigere? Eller andre alternativer som å bytte ut fot i etterkant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 tja, med et ordentlig veggfeste kan du jo skråstille samtlige tv'er i de aller fleste vinklene du trenger. får mye bra tv for 5k i disse dager. Lenke til kommentar
fiskfugl Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 så man kan skru av eksisterende fot og skråstille i selve veggfestet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 jepp, har du noen gang sett en tv hengende på veggen med foten fremdeles skrudd fast? Lenke til kommentar
fiskfugl Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 jepp, har du noen gang sett en tv hengende på veggen med foten fremdeles skrudd fast? haha, kunne vært et interessant syn hvertfall;) er ikke noe dum idé å tenke vegghengt, men liker godt tanken på å ha en fri, skråstilt tv. Kan da lettere få den rotert etc uten at det blir altfor fastlåst. Burde bare finnes en bordstøtte tv'en kunne lent seg inntil, vet du evt om noe slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 tja, når det kommer til veggfester har du slike http://www.komplett.no/ax-veggfeste-ax500/767328 hvor du kan tilte opp, ned og sidelengs. alternativt kan du jo lage noe selv hvis du er en handyman Lenke til kommentar
fiskfugl Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Noen flere innspill her på tv-er eller løsninger? Fant en jeg synes kan se OK ut, dog ikke full HD oppløsning – hvor mye tror dere man irriterer seg over dette på et så lite format? Kun 1366x768. Samsung UE32F4505 http://www.komplett.no/samsung-32-led-smart-tv-ue32f4505/777010#!tab:reviews Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå