AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Skulle ha sex med den nye kjæresten for første gang i går. Har en godt over snittet stor penis og etter ganske langt forspill var hun skikkelig våt og klar, men jeg klarte ikke få den inn. Det var rett og slett for trangt. Noen som har noen tips til hvordan vi kan få det til neste gang? Anonymous poster hash: 732b6...b5b Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Prøv med glidemiddel, det kan kanskje hjelpe. Endret 27. desember 2013 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Er du sikker på at hun slappet av? Hun kan være våt og klar selv om hun også er nervøs og kroppen derfor kan stramme seg. Anonymous poster hash: 8d0d3...389 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Er du hennes første? Har hun hatt vellykket samleie med andre før deg? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er ganske trang, og de jeg har ligget med har vært ikke vært noe over gjennomsnittet tror jeg. Det som hjalp/hjelper for meg er å ta det veldig rolig i starten av samleiet, så etter hvert kommer jeg "på glid", og alt går veldig bra. Lurer på når jeg skal "vide meg ut", eller om det kommer til å være slik hele tiden Første gang tok det lang tid før han klarte det, og husker jeg ble skikkelig skuffet når vi måtte ta det rolig dagen etter også Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Husk masse, masse forspill, bruk fingrene dine, øk mengden fingre, og bruk gjerne litt ekstra glidemiddel (eller spytt) for å få ting på gli Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 Dra forhuden så langt *fram* at glans er skjult, så plasserer du tuppen mot hullet og presser deg forsiiiktig inn. Anonymous poster hash: 1e357...c9f Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg er ganske trang, og de jeg har ligget med har vært ikke vært noe over gjennomsnittet tror jeg. Det som hjalp/hjelper for meg er å ta det veldig rolig i starten av samleiet, så etter hvert kommer jeg "på glid", og alt går veldig bra. Lurer på når jeg skal "vide meg ut", eller om det kommer til å være slik hele tiden Første gang tok det lang tid før han klarte det, og husker jeg ble skikkelig skuffet når vi måtte ta det rolig dagen etter også Det er noe virkelig vakkert over et innlegg som begynner med "jeg er ganske trang". 7 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 Lukter troll på lang vei Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 30. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2013 Det er noe virkelig vakkert over et innlegg som begynner med "jeg er ganske trang". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 TS her igjen. Vi har prøvd litt mer, men vi har ikke fått det til å funke enda. Jeg har klart å fått den inn noen ganger ved hjelp av glidemiddel, men har vært ganske tydelig smertefullt for henne. Til de som sier det er troll: Dette er et problem i et ellers fantastisk forhold. Vi ønsker gjerne at det skal funke i senga også. Anonymous poster hash: 732b6...b5b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 Vi har som nevnt over mye forspill og gjør så godt jeg kan for å utvide med fingrene, men til ingen nytte så langt. Jeg venter til hun praktisk talt tigger før jeg prøver å få den inn. Anonymous poster hash: 732b6...b5b Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2014 Prøv å bruke en litt stor dildo og se om set kan hjelpe henne før du penetrerer henne selv og husk glidemiddel og bruk tid! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Gjør litt søk på vaginisme, og kanskje ta en tur til en gynekolog (om det er en bra, seriøs lege) og spør han/henne. De kan hjelpe med utredning og henvisning til videre hjelp. Dette er mulig å overvinne, men det er ikke bra å presse på om det gjør vondt, da det kan forverre tilstanden. I mellomtiden anbefaler jeg andre former for seksuell stimulanse som for eksempel onanering (hun deg og du henne) og oralsex. Ikke tenk penetrering hver gang dere skal ha sex, så slipper dere (mest henne) å bekymre dere om at det kanskje ikke går. Igjen, dette kan gjøre det vanskeligere å overkomme. Endret 7. januar 2014 av johanf Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Gjør som johanf og de over her sier Og vær tålmodig, det går til slutt Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Snip På meg høres dere ganske uerfarne begge to ? Vil igrunn bare si det samme som tidligere poster har handla om; nemmelig det og begynne med fingre inni henne, gjerne da at hun ligger på ryggen og du fører først en finger så to eller flere fingre opp og inn i henne, slik at du kan vinke litt fram og tilbake oppi der og dermed lage litt mer plass. Dette er en ganske ofte godt motatt bevegelse samtidig, slik at det ikke bare blir for og åpne henne. Legg dere deretter i skje, har funnet ut det er den letteste stillingen hvis man sliter med og få den inn. Bruk masse spytt, hennholdsvis på hodet ditt og henne. Det letteste er kanskje at hun hjelper deg litt for og fører den inn, og at hun regulerer presset for og få den inn. Det kjipe med og ha en stor penis er at det ofte oppleves som litt smertefult for damer i starten for damene. Men ta det rolig, ikke kjør hele inn i begynnelsen og la henne styre showet. Vaginaen er heldigvis en fantastisk oppfinnelse med en enorm tilpasningsevne, så det går seg nok til. Lykke til videre! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Så jeg leste dette for noen dager siden... så skulle jeg ligge med en jente, og vi endte opp med samme problemet som TS.. I feel you bro Takk for alle de gode forslagene Anonymous poster hash: 63fa8...82c Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2014 Kjæresten min var bekymret for dette og vi endte opp med masse fingring før vi hadde vårt første samleie. Hun var virkelig trang i begynnelsen, alt annet en en pekefinger gjorde vondt. Etterhvert ble hun løsere og løsere Nå har vi fantastisk sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg