AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har vært i ett forhold i to år nå. Vi bor i lag, og er seriøse. Likevel har jeg to unge menn som periodevis hinter at de vil møte meg. Dette er menn jeg ikke kjenner så veldig godt, men via andre. Jeg har pratet med dem inni mellom over sosiale medier da vi har flere felles venner, hobbyer osv. Jeg har aldri flørtet noe med disse, kun vært hyggelig. Dette er kjekke menn, med god jobb osv. Senest i går spurte han ene meg om jeg skulle ut i jula, hvorpå han skrev: ''Det ville vært kjekt å møtt deg :)''. Han andre skrev for noen uker siden: ''Hakke lyst å bli med meg på julebord da? :)'' HVA er greia? Altså, hvorfor ikke søke etter kvinner som er singel? Tror de jeg ville vært utro?______________________________Og hvordan kan jeg avvise dem høflig? Anonymous poster hash: 59945...8dc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det finnes mange som er utro, så det er ikkje vanskeleg å forstå. Du kan avvise dei ved å skrive: "Jeg har vært i ett forhold i to år nå. Vi bor i lag, og er seriøse". Er ikkje det nok, så får du blokkere dei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Spørsmålet er vel heller hvorfor du fortsatt har kontakt med dem når det er åpenlyst hva de egentlig vil? Anonymous poster hash: 79d8b...a88 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Spørsmålet er vel heller hvorfor du fortsatt har kontakt med dem når det er åpenlyst hva de egentlig vil? Anonymous poster hash: 79d8b...a88 Jeg vet ikke hva dem vil. Sex? Forhold? Vennskap? Alle menn kan da umulig kun være ute etter en ting? ts Anonymous poster hash: 59945...8dc Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Greia er vel at ikke alle menn nødvendigvis vil ha sex med deg selv om de tar kontakt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Greia er vel at ikke alle menn nødvendigvis vil ha sex med deg selv om de tar kontakt. Akkurat Men noe er det i og med at de spør om å møte en opptatt jente. ts Anonymous poster hash: 59945...8dc Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Altså, hvorfor ikke søke etter kvinner som er singel? Tror de jeg ville vært utro? Dette er overhode ikke en mannegreie. Faktisk, om jeg skal være oppriktig, tror jeg det er flere kvinner som gjør dette, enn menn. Men all is fair in love and war. Du kan ikke klandre noen for å forsøke. Hvis du ikke liker tilnærmingen deres, er det bare å si fra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Akkurat Men noe er det i og med at de spør om å møte en opptatt jente. ts Dei kan jo, gud forby, ville bli kjent med deg som venn. Er ikkje det tilfellet så avviser du dei, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Er da bare å treffe dem det, og heller si ifra om de prøver seg. Finnes menn som liker å ha venninner og. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Vi menn mener akkurat det vi sier. Han synes åpenbart at det hadde vært hyggelig å treffe deg og gå på julebord med deg, som han sier. Jeg kjenner verken deg eller ham og i hvert fall ikke tankene hans, men kanskje han spør fordi han synes at du er en grei person og at det er artig å prate med deg. Hvis det er gjensidig, så takker du ja til invitasjonen. Hvis ikke, bryter du kontakten. Dette er ikke et gresk drama. 4 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 jeg har invitert flere jenter jeg kjenner med ut på byen eller på fest og nesten alle trur at jeg vill noe annet en og bare være venner og om det først blir dratt opp, så blir stemminga klein og man prater nesten ikke noe mer sammen på en stund for de føler at de har driti seg ut ved og gå ut ifra at jeg er ute etter noe mer en bare og ha det gøy med noen venner ( venninder i dette tilfelle ). Dette iriterer meg egentlig ganske mye for jeg føler at jenter drar den konklusjonen alt for fort. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Han som ville treffe deg: Her hadde jeg ikke tolket det som at han var ute etter noen. Han som ba deg på julebord: hadde begynt å lure, men tatt det som en spøk. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Han som ville treffe deg: Her hadde jeg ikke tolket det som at han var ute etter noen. Han som ba deg på julebord: hadde begynt å lure, men tatt det som en spøk. Den kan jeg se meg enig i for julebord er jo stort sett "sett på som utroskapens store arena" Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt vil de ha deg, seksuelt. Der du feiler selvsagt, er hvis du tror dette er kun noe som skjer menn-->kvinner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Og hvordan kan jeg avvise dem høflig? Anonymous poster hash: 59945...8dc Enkelt: Du sørger for at disse ukjente kavalerene lover deg en skikkelig helaften på byen, med sjampis og 12 retter på Bagatelle, og så møter du opp sammen med din mann, pen i tøyet og blid som ei sol. på "daten" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå