tormi Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei godtfolk! Harfølgt med på nett i over en måned nå for å finne den rette pc'en. Jeg ser Multicom har mye bra til en grei pris men er det noen som vet hvordan de er støymessig når man bare bruker kontor applikasjoner? Støy under spilling er ikke så farlig siden jeg bruker klokker. Til dere som gidd å komme med innspill så er dette drømmen: 15/17 tommer Full hd Ssd eller hybrid (evt kombinasjon av ssd/vanlig hd) Et bra dedikert skjermkort. Vekt Max 2,7 kg (Mulighet for å bruke den som nettbrett.) Max 7500 (jeg kan strekke meg til å legge til ssd utenom dette.) OS har jeg en win 8 liggende hjemme. Jeg regner med kombinasjonen gjør det vanskelig men det er viktig at den er relativt stillegående når den ikke brukes til spill eller tunge programmer. Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 http://www.multicom.no/business/Sansa-MS-1757-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-16GBe-120GB-mSATA-SSD-1TB-7200e-GeForce-GTX-765Me-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626617 denne er veldig bra Lenke til kommentar
tormi Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 http://www.multicom.no/business/Sansa-MS-1757-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-16GBe-120GB-mSATA-SSD-1TB-7200e-GeForce-GTX-765Me-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626617 denne er veldig bra Jeg har sett på de fra Multicom og enig i at de er kanon. Men jeg har et par ting jeg er usikker på: 1. De er litt store og klumpete (dette kan jeg leve med) 2. Jeg får aldri svar på om hvor mye de støyer når man IKKE bruker dem til spilling og andre tunge oppgaver. Er det noen som har disse og kan svare på dette? Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har sett på de fra Multicom og enig i at de er kanon. Men jeg har et par ting jeg er usikker på: 1. De er litt store og klumpete (dette kan jeg leve med) 2. Jeg får aldri svar på om hvor mye de støyer når man IKKE bruker dem til spilling og andre tunge oppgaver. Er det noen som har disse og kan svare på dette? Bråker under spill men tro ikke de bråker my når man ikke spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå