Mr Pepe Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei hei hei ! http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bilde/tv/UE55F6105XXE/samsung-55-3d-led-tv-ue55f6105 og http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/55PFL4508T/philips-55-3d-smart-led-tv-55pfl4508t Hvilken hadde dere gått for har tenkt å kjøpe meg tv, men vet ikke hvilken av de 2 er best. Takk for alle tips! Hadde vært fett å fått svar idag, men der ser ut som jeg går for phillipsen. Venter på deres meninger Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Jaja, slå til philipsen kommer med tilbakemelding etter at jeg har hentet den Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jaja, slå til philipsen kommer med tilbakemelding etter at jeg har hentet den Gratulerer med nytt kjøp, er enig med deg i valget. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Gratulerer med nytt kjøp, er enig med deg i valget. Løp og kjøp ! Etter å ha tukla litt med instillinger så er jeg 100 % fornøyd med bildet. Utrolig bra selv på vanelig antenne! Styres 100 % via onkyo receiveren via ARC kun 1 fjernkontroll trengst her Mange instillinger, for mange spør du meg Ikke noe 600hz sopeopra bilde/ men som det var ment 24fps på filmer Netflix, smart tv nettleser,facebook og ikke minst skype som man kan få med ekstra tilbehør Eneste ulement er fjernkontrollen som ser ut som et leketøy. Her kunne de fiksa den litt, men ellers jeg er sykt fornøyd fra å ha gått fra en lg 42, 3D tv til denne her. Har ikke testet 3d da det ike følgte noen 3d briller. Løp og kjøp spør du meg! Jeg fikk ta i den siste på elkjøp carl berner! å se film er drøm Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Fortsatt fornøyd etter noen dagers bruk eller? Har bestilt den selv nå. Hvordan oppfatter du responstiden med spilling, hvis du har prøvd å spilt på den? Har du funnet noen tester av den? Sliter med å finne noe særlig info om tvn, så setter pris på om du gidder å gi meg en mini review Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Fortsatt fornøyd etter noen dagers bruk eller? Har bestilt den selv nå. Hvordan oppfatter du responstiden med spilling, hvis du har prøvd å spilt på den? Har du funnet noen tester av den? Sliter med å finne noe særlig info om tvn, så setter pris på om du gidder å gi meg en mini review La til en annmeldelse på elkjøp men har ikke blitt postet enda her er hva jeg skrev om den Etter å ha kalibrert den så godt som det lær seg gjøre( mangler ISF muligheter som er et minus) men har basic som brightness,contrast, backlight brightness, tint etc) så kan man få til et bra bilde. Har den kobla til pcen, og da må man endre modus til PC for da blir skjermen betydelig bedre av et eller annet grunn. Greit sortnivå, men littegranne backlight bleeding. Men av å kalibrere den skru ned backlight contrast så kan man fikse det fint. Philips Myremote appen fungerer strålende, bra signal på WIFI og greit Smart Tv funksjon Eneste jeg ikke likte var fjernkontrollen. Her kunne Philips fiksa litt, men spiller ingen rolle da jeg bruker mobilen for å styre den. Miracast funksjon som gjør at man kan streame direkt bildefra mobilenog kan vise bilde på tven trådløs er awesome Greier seg godt analoge signaler, lyden mangler litt bass, men hva skal man forvente når tven er syltinn? Koblet til surrounndanlegg uansett. Husk å oppdater til nyeste firmware! Har drevet å gama kun ps3 GTA 5, og det funker for meg, elsker tven Endret 31. desember 2013 av Mr. D Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Setter pris på feedbacken om tvn har et spørsmål til, hentet du tvn i en "vanlig" personbil? Litt usikker på om jeg får plass:p Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Setter pris på feedbacken om tvn har et spørsmål til, hentet du tvn i en "vanlig" personbil? Litt usikker på om jeg får plass:p Har en passat 3b stasjonsvogn og den passet ved å sette den på siden, måtte ta ned setene bak. Er ganske stort Jeg er fornøyd med tven alltså, fint design ikke særlig tung heller. Vesa 400*400 veggfeste! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Driver å setter opp tvn nå, har registrert tvn på philips sine sider nå, men slutprosessen har stått å loadet ganske lenge. Så lurer på om kanskje tvn har fryst, tok dette lang tid hos deg? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Driver å setter opp tvn nå, har registrert tvn på philips sine sider nå, men slutprosessen har stått å loadet ganske lenge. Så lurer på om kanskje tvn har fryst, tok dette lang tid hos deg? Har ikke registrert på tven da jeg ikke ser vitsen. Har det ordna seg nå ? Vi kan dele instillingene vi bruker for å få til beste bilde. Skal poste alt imorgen, seint nå. Merker at det er helt annerledes å ikke ha på MODUS COMPUTER vs ingen modus vanelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå