Nilsen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 De siste vinnerne er nå trukket ut.Konkurranse: Se om du vant i julekalenderens siste uke Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Gratulerer til alle vinnerne :-) 1 Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg syntes det hadde vært interessant å vite hvor mange som deltar i konkurransene. 9 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Men... men... *snufs* Står jo ikke mitt navn der! Slemminger! JEG VIL HA JEG OGSÅ! Uuuuuuæææ! *snufs* Fikk ingenting jeg. *snufs* UUUUUUÆÆÆÆÆÆH! Skal si det til mamma! 7 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Er enig med Scopperliot, hadde vært kjekt å sett hvor mange som deltar, husker dere hadde det en annen gang 1 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 bare lurer på hvordan vinnere blir trukket ut, er det første mann til mølla konseptet eller er det "random"? Eller er det bare jeg som ikke har vinner flaks ? 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 bare lurer på hvordan vinnere blir trukket ut, er det første mann til mølla konseptet eller er det "random"? Eller er det bare jeg som ikke har vinner flaks ? Selvfølgelig er det helt random, tror jeg leste en plass at de brukte en eller annen side som generer et tall eller noe, husker ikke helt hvor jeg leste det Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Haha! Jeg vant jo faktisk noe for første gang i historien! Takk! Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Gratulerer; men dumt at jeg ikke vant. *snufs* Skal si det til mamma lizm assåååå Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Haha! Jeg vant jo faktisk noe for første gang i historien! Takk! Grattis med ekstra-abonnement, Marcus! :-) Edit: en tåpelig liten skriveleif... Endret 28. desember 2013 av Snowleopard Lenke til kommentar
C.. Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 bare lurer på hvordan vinnere blir trukket ut, er det første mann til mølla konseptet eller er det "random"? Eller er det bare jeg som ikke har vinner flaks ? Selvfølgelig er det helt random, tror jeg leste en plass at de brukte en eller annen side som generer et tall eller noe, husker ikke helt hvor jeg leste det Retningslinjer for konkurranser 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå