MiSP Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har sansen for mange av ekstra-artiklene dere kjører, på hele nettverket. Jeg liker å lese lange tekster på lesebrett/Kindle, av naturlige årsaker. Det er dessverre vanskelig å gjøre dette for Tek-nettverket, siden omtrent alle tjenester feiler pga. innloggingskrav for å lese Ekstra-saker, for ikke å snakke om sideinndeling av artiklene. Jeg ønsker meg veldig en mulighet til å laste ned Ekstra-saker som epub/mobi. Formatene er såvidt meg bekjent basert på HTML, og ikke særlig å vanskelige å jobbe med eller konvertere til. 1 Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hei, vi skulle gjerne tilbudt artiklene i både epub, mobi, PDF, og evt. andre formater for lesing på hvilken som helst enhet. Utfordringen er å sikre at alt ser bra ut i alle formater uten å legge ned alt for mye arbeid per artikkel. Artiklene består som oftest av flere sider, kan inneholde videoer eller har bilder og sitater som flyter til høyre eller venstre i teksten. For å tilby innholdet i flere formater (og gjøre det mer helhjertet enn bare å satse på at det vil se sånn passe bra ut) vil det kreve ekstra innsats i tilretteleggingen. Noen som har erfaring med denne typen formater og om det finnes noen verktøy som gjør denne jobben på en bra måte? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Aternativt kan dere tilby en "alle sider"-knapp (på alle saker, ikke bare Ekstra), så kan man i det minste lese artiklene med f.eks. Pocket (som ikke klarer sideinndelingen på Tek-nettverket, men som støtter innlogging til Tek Ekstra). Dette bør være rimelig enkelt å fikse - Gamer.no hadde det inntil for ikke så lenge siden. Endret 3. januar 2014 av MiSP Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 "Alle sider"-knapp er ingen dum idé. Faktisk har vi omtrent en sånn funksjon i dag, kamuflert som en god gammeldags "utskriftsvennlig versjon". Det er vel ikke så veldig mange som skriver ut artiklene våre på papir lenger, men den samler iallefall alle sidene på én URL: http://www.hardware.no/artikler/se-eksklusive-bilder-fra-serverparken/132723/utskrift Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jøss. Trodde grunnen for at dere hadde så uendelig mange og korte sider var for at dere skulle få flest mulig reklamevisninger. Takk for tipset. Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Gamer.no har hatt støtte for å samle alle sider på en URL i flere år (på den gamle plattformen), og nå skal vi få den på plass igjen på alle sidene i nettverket. Simen er allerede på saken og jeg regner med vi har den på plass tidlig i neste uke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 funksjonen finnes allerede ved utskriftsvennlig versjon. Lenke til kommentar
amund Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Nå har vi fått på plass en funksjonen som viser alle sider på én URL. "Alle" lenkene er synlig i alle artikler som består av mer enn én side, og finnes blant annet her i testen av LG 55LA970W . Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Nå har vi fått på plass en funksjonen som viser alle sider på én URL. "Alle" lenkene er synlig i alle artikler som består av mer enn én side, og finnes blant annet her i testen av LG 55LA970W . Ypperlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg