Illumination Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Les anmeldelsen Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Blir og vente til Beta, dette spillet krever for mye tid av deg , og da venter jeg heller slik at jeg kan nyte hele spillet litt bedre. Man blir fort lei når man spiller 2 timer hver dag. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Litt rar anmeldelse ettersom det er mye som ikke stemmer. På prisen sier du først at det koster "bare" 230 kr, deretter lengre ned skriver du at det er høy pris på spillet. Har klokket inn rundt 1000 timer på modden, og må si at den er bedre på det stadiet standalone er i dag. Selvfølgelig, spillet VIL bli mye bedre når de får implementert de tingene som gjør modden så bra (biler, telt osv). Dette er ting som kommer snart.. tørr nesten ikke å tenke meg til hvor lang tid jeg blir å bruke på dette spillet etterhvert. Har alt klokket 30 timer til tross for at jeg ikke er veldig fornøyd 1 Lenke til kommentar
twitch.tv/erictheslayer Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Litt mange skrive leif , Men en grei anmeldelse. Lenke til kommentar
Illumination Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Litt mange skrive leif , Men en grei anmeldelse. Må nesten bare beklaget dette. Tastaturet mitt vil ikke alltid samarbeide når jeg skriver fort Samtidig er det ikke alltid lett å gå tilbake for å rette det. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Likte DayZ SA selv men det tar altformye tid som nevnt. Bra for å være en pre-alpha da :-) Holder meg til ARMA3 og wasteland, der har de ihvertfall biler og du gearer forsåvidt raskt opp slik at du kan defende deg, imotsettning til dette nye Team Deathmatch spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå