bjaa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hallo Harplaner om å kjøpe meg den Radioen til Sony Ericsson, har noen av dere erfaringer med denne? Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Den er helt grei. Mottaket var OK og innstillingene fungerte sånn passe. Jeg savnet imidlertd å kunne høre mp3 fra headsetet når jeg brukte den med P800. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg bruker den med t610. veldig fornøyd, når man først har lært seg betjeningsknappene. kjekt med display på "klypa" slik at man slipper å ta opp telefonen for å vite på hvilken kanal man er på Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bare å kjøpe den, du angrer nok ikke. Veldig grei å bruke. Den bruker lite batteri og er lett å betjene. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hallo Harplaner om å kjøpe meg den Radioen til Sony Ericsson, har noen av dere erfaringer med denne? Er veldig fornøyd med denne Radioen, fungerer helt fint.. Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hvilken radio er dette?????? er lit nysjerig! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Det er denne jeg prater om: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...46&GrpID=8&s=pl Er det sånn at det fulger med en veske til denne og? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ikke for og klage, men jeg syntes egentlig slike ting er litt unødvendig og lage. Man kunne like gjerne kjøpt seg en vanlig lomme-radio, som er akkurat like stor. Mend et er bare min smak Lenke til kommentar
cnil Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 ikke for og klage, men jeg syntes egentlig slike ting er litt unødvendig og lage. Man kunne like gjerne kjøpt seg en vanlig lomme-radio, som er akkurat like stor. Mend et er bare min smak For å ha to duppeditter i lommene i stede for en? Synes den er genial, den bruker lite batteri, og er ganske liten. Skulle man bruke en vanlig lommeradio, ville den både være større og ha dårligere batterikapasitet (hvis man bruker den med t68i eller t610 i alle fall). Den bruker så lite strøm at du kan høre på radio i nesten 2 timer etter at mobilen har slått seg av på grunn av for lite batterikapasitet. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Overhodet ikke enig med Sealine. Her har du radio og handsfree i ett + det som cnil har skrevet. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Den bruker så lite strøm at du kan høre på radio i nesten 2 timer etter at mobilen har slått seg av på grunn av for lite batterikapasitet. Wow! :o Ikke verst! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Faar man BT radioer til T610 ? Hadde veart digg med en mp3/radio/Handsfree til t610'en .. Maa kjoepe radio til kjerringen iallefall, hun klager saa sinnsykt paa at jeg solgte Nokia driten(6110) som hadde radio og bytta den ut med T610.. Hun er fornoeyd med t610'en men sav ner radio.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå