SchmakerGoodt Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Bankkortet mitt ble stjålet på en fest og det ble trekket rundt 5000 kroner. Har selvsagt sperret det nå, men er det noen mulighet for å ta tyven? Har anmeldt det. Det jeg mere lurer på er, hva er sjangsene for at han blir tatt. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kort tyverier er de som har lavest oppklarings rate hvis jeg ikke tar helt feil. Har du flaks så kanskje han har trukket kortet hvor det er kamera og man kan se ansiktet. Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Alle kjøp har blitt brukt på internett ser du ut til.. noen flaks her da? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du må nok være litt dektektiv selv - se på kontoutskrift hvilke nettbutikker - ring og spør om du kan få vite hvor varene er levert? Som en start i alle fall! Lykke til! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Uansett bør du reklamere til banken. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du må selvsagt anmelde dette, vet ikke om nettbutikkene oppgi leveringsadresse selv til eier av kortet varene ble trekt fra. Kontakter du nettbutikkene raskt så kanskje du får stoppet hele forsendelsen. Litt detektivarbeid kan kanskje øke sjansene for at anmeldelsen fører noen vei. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Erstatter ikke banken beløpet ved korttyveri? 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Erstatter ikke banken beløpet ved korttyveri? Det spørs... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Uansett vil jeg anbefale å kontakte din banks kundeservice. I noen tilfeller vil de kunne få opp mer info om brukerstedet enn det du får i kontoutskriften. De vil også kunne veilede deg til eventuelle reklamasjonsprosedyrer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå