AfterGlow Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tar tronen for andre året på rad.Dette er årets mest piratkopierte TV-serie Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Netflix får ikke vise noe av "Better Call Saul" før sesongfinalen er vist, så denne kommer til å bli piratkopiert på lik linje med "Breaking Bad" - gitt at serien slår an. 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Netflix får ikke vise noe av "Better Call Saul" før sesongfinalen er vist, så denne kommer til å bli piratkopiert på lik linje med "Breaking Bad" - gitt at serien slår an. Etter hva jeg har forstått, så kommer episodene på Netflix noen dager etter at de er sendt i USA. http://www.dagbladet.no/2013/12/16/kultur/filter/tv-serie/better_call_saul/netflix/30866900/ Lenke til kommentar
mazix Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 over 11 millioner nedlastninger via private bit torrent trackers, Direct download og USENET. (ringte synske Klara, for hun teller antall sjeler som har hatt gleden av Game of Throne) Får håpe HBO ser gjevinsten av pirat kopiering fortsatt, er mangen som koser seg av slike episk-heftige serier ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hadde blitt over halvert, dersom de hadde lagt det ut på Netflix! Endret 28. desember 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Netflix får ikke vise noe av "Better Call Saul" før sesongfinalen er vist, så denne kommer til å bli piratkopiert på lik linje med "Breaking Bad" - gitt at serien slår an. Etter hva jeg har forstått, så kommer episodene på Netflix noen dager etter at de er sendt i USA. http://www.dagbladet.no/2013/12/16/kultur/filter/tv-serie/better_call_saul/netflix/30866900/ Ah, du har helt rett, jeg som har misforstått litt. I USA og Canada blir hele sesongen lagt ut etter sesongfinalen er vist, mens andre steder - bl.a. Europa skal episodene bli lagt ut fortløpende. http://www.thewrap.com/breaking-bad-spinoff-better-call-saul-hit-netflix-finale/ Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Fortløpende er fremdeles ikke fort nok, om de vil ha oss bort fra å laste ned seriene så må de kunne tilby en drm fri tjeneste der alle serier fra både usa og canada blir lagt ut i 1080p et par timer etter den har vært på tv, om ikke så fortsetter folk som før. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Helt enig Så lenge seriene kommer tidligere på tjenester som TPB så vil folk fortsatt bruke de.. Viaplay hadde ikke det jeg ville, så nå prøver jeg netflix igjen og liker den mye bedre, men tvunget undertekst er idioti når det er mulig å skru det av manuelt med ett kjapt google søk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå