y tho Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Bruker da google som søkemotor på alle nettleserne jeg har, men funker heller ikke på noen. Noen ganger funker det i ett minutt også stopper det igjen. Noen som har hatt lignende og vet hvordan jeg kan fikse det? Kan altså heller ikke gå på Google.com fordi jeg ikke når tjeneren. Men alle andre nettsider funker. Endret 27. desember 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Prøv å kjør følgende i cmd: ipconfig /flushdns 1 Lenke til kommentar
y tho Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Prøv å kjør følgende i cmd: ipconfig /flushdns Nope, funket ikke. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Prøv med proxy eller lignende. Da fungerer det vell midlertidig? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Prøv å sett statisk dns til 8.8.8.8 Endret 27. desember 2013 av Bibow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå