AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Huff, fikk dette kløende utslettet på øyrene for et par dager siden, det plager noe ekstremt om nettene, og det klør så mye at jeg ikke får sove. Utslettet er tørt, og "skjellete" og det blir veldig rødt og føles ut som øyrene mine er 50 grader.. Jeg har ingen anelse på hva det kan være, det eneste jeg kan tenke meg er en shampoo jeg har brukt i den uken som var... Anonymous poster hash: bdaa7...7db Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Bruker du øredobber? Du kan være allergisk mot det metallet øredobbene er i. Hvis ikke ville jeg bestilt time til legen. Mot kløe vet jeg om 2 ting som faktisk funker 1. Legg en klut med iskaldt vann på 2. Smør på eurax (den eneste kremen som funker ordentlig, iallefall for meg) den kan kjøpes uten resept på apoteket. Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har du noen allergier? Forsøk å påføre sjampoen på et område av huden som er tynn, f.eks innsiden av armen, under håndflaten, og se om det blir irritert. Hvis ikke ville jeg tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Smør på hydrokortison som beskrevet på pakningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå