Gå til innhold

Spill-webshop

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk ;)

Har akkurat kjøpt meg ny pc (kommer i morgen), så tenkte jeg som så, at nå skal jeg være flink å kjøpe meg et spill, nemli cs.. Hvos kjøper jeg det på nett? har hørt at det koster 100 kr bare.. går det an å bare laste ned no greier, så slipper jeg å bruke tid på å få tilsent cd og dritt.. finnes det en side à la dvdon.com, bare at de selger dataspill??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er en liste over webshoper:http://www.gamer.no/webshoper/

Det skulle vært mulig å hatt en slags liste over "budsjettspill" synes jeg..hadde ikke det vært greit å få med i det nye designet? Eller hva med en slags rating av webshopene? :)

Det skal vi kunne klare å få til etterhvert, hvis du bare gir oss litt tid. Forslaget er notert. :)

Lenke til kommentar
Her er en liste over webshoper:http://www.gamer.no/webshoper/

Det skulle vært mulig å hatt en slags liste over "budsjettspill" synes jeg..hadde ikke det vært greit å få med i det nye designet? Eller hva med en slags rating av webshopene? :)

Det skal vi kunne klare å få til etterhvert, hvis du bare gir oss litt tid. Forslaget er notert. :)

Altså...jeg er i militæret i år, og har lært å vente ;)

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Lenke til kommentar

hmm.. hørtes bra ut.. men før jeg bestiller vil jeg gjerne vite om hva jeg skal kjøpe for å kunne bruke cs 1.6 lovilig og uten problemer? med stream så spør den jo etter key, så hvis jeg bestiller half-life, kan jeg bruke den keyen da eller? har aldri igrunn holdt på med så mye spilling.. veit ikke hva jeg holder på med foran pc-en hele tiden, men jeg tror jeg fixer ting.. hehe ;)

ps: ser på cdon.com dette:

1 Half Life Best Seller 2000-11-25 119 kr

er det denne jeg eventuelt skal kjøpe da eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

altså - nå med steam er det ENDA VIKTIGERE med unik CD-key ettersom noen blir plaget med emails om at CD-keyen sin er brukt av flere og kan bli sperret etc.

jeg vil påstå det er et must å ha orginal Half-Life. en klassiker indeed!

"Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!"

Men det er mye mer deil å få det gode med en gang :

Lenke til kommentar

Candyman: Half Life får man jo mer eller mindre slengt etter seg hos enhver halv-anstendig spillgauker. Intet vondt ord om web-shoppene, men til 149 spenn er det vel ikke stort man sparer, særlig med tanke på porto og slikt. Meeen, skal du likevel bestille noe annet er det jo en annen historie...

Mens jeg har oppmerksomheten... har hatt problemer med å få godkjent kortdetaljene mine hos www.play.com, muligens pga. at de ber om startdato på Visa-kortet mitt, noe jeg aldri har blir bedt om fra andre netthandler... noen som har lignende erfaringer? Får bare intetsigende standardmailer til svar på mine forespørsler.

...og hva er dette med Arnold som guvernør? Velger å se det som nok en spiker i kisten til det amerikanske imperiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...