oivindwold Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Men den hopper litt opp og ned på temperaturen, så vet ikke hvor nøyaktig den er Bruk hwinfo, real temp eller core temp programmene så ser du hva maks temp på den varmeste kjernen har vært. Greit å teste 10-20 min iallefall. 73 er litt høyt når den ikke er overklokket men langt i fra noen problematisk temperatur. Jeg har som regel å holde den godt under 90 med overklokk. Så jeg hadde nok prioritert å få en cpu du kan overklokke før du begynner å vannkjøle. Endret 30. desember 2013 av oivindwold Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 10/20min? Heller 2-5 timer. Da får cpu kjørt seg maks. Ikke etter 10 min. Kan love at gradene øker en god del etter ca 25-30 min. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 10/20min? Heller 2-5 timer. Da får cpu kjørt seg maks. Ikke etter 10 min. Kan love at gradene øker en god del etter ca 25-30 min. Skal ikke protestere på det. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Skal ikke protestere på det. Var ikke ment som kritikk, bare tips ;-) Lenke til kommentar
Olitos Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Var ikke ment som kritikk, bare tips ;-) Hei, igjen! Hvordan kjører jeg test i 1-2 timer? Bruker realtemp(prime95). Jeg vurderer kanskje å skaffe meg denne her i stedet: * Noctua NH-D14 CPU Kjøler Hvordan var denne i forhold til en vannkjøler? Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Var ikke ment som kritikk, bare tips ;-) Tok det ikke som kritikk, går helt fint. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei, igjen! Hvordan kjører jeg test i 1-2 timer? Bruker realtemp(prime95). Jeg vurderer kanskje å skaffe meg denne her i stedet: * Noctua NH-D14 CPU Kjøler[/size] Hvordan var denne i forhold til en vannkjøler? De er like gode som flere lukkede vannkjølesystemer. Kjør test i Prime i 1-2 timer. Bare å la den gå på blended. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå