Ovidia2 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 To 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Lekkert! Likar utsnittet og ljossetjinga du har nytta. Flott 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Hjertelig takk for fine ord Magnar!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei TOVE ! Et lekkert flott bilde og enig med han Magnar Med hilsen hm.. nu bare Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei, Ovidia2. Gjennomført stilrent / stilig, kreativt, og high key-effekten (?) gjør bildet svært elegant, - bildet utstråler "klasse" ! Skulle jeg ha endret noe, ville jeg kanskje vurdert å utstyre modellen med litt lange negler, og MULIGENS farget både lepper og negler. Men, - bildet er suverent slik det er ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Hei, Ovidia2. Gjennomført stilrent / stilig, kreativt, og high key-effekten (?) gjør bildet svært elegant, - bildet utstråler "klasse" ! Skulle jeg ha endret noe, ville jeg kanskje vurdert å utstyre modellen med litt lange negler, og MULIGENS farget både lepper og negler. Men, - bildet er suverent slik det er ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for fin tilbakemelding Albert:) Ser dine synspunkter... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg