antiman Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg er ikke akkurat noen ekspert på sånne ting, og trenger en del hjelp. Dette er en lang historie, men den skal gjøres kort. Kjæresten min lå med en fyr for en liten stund siden, men jeg har lagt det bak meg. Hun beklaget og sa hun aldri ville gjøre det igjen. Nå lyser indikatorlampene "risky business" - igjen. Jeg vil finne ut mer om dette, hun nekter å si noe i det hele tatt. Det jeg lurer på er: Finnes det en måte å spore opp telefonens plassering og/eller overvåke hennes telefon-aktiviteter (innkommende, utgående etc.). Vet det ikke er pent, men hvis hun ikke har noe å skjule så kan det vel ikke skade? Og hvis hun er så utakknemlig at hun velger å være utro, så er det vel uansett på tide å slå opp? Uansett hva deres etiske prinsipper har å si til dette: Hvilke programmer kan brukes til sånt? Vet det finnes veldig mye tull, har søkt litt rundt på nettet, også finnes det en del man må laste ned på motpartens telefon. Vil gjerne ha noen helt enkle, men som fungere skikkelig, og som kan spore partnerens mobil og/eller overvåker hennes aktiviteter uten at hun merker det, og uten at jeg trenger å gjøre så mye fram og tilbake. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du må nok uansett gjøre noe med hennes telefon. På iPhone har du det delvis innebygget i "Find my Phone" og "Find my friends". Sistnevnte er veldig enkel å sette opp. Både jeg, kona, svigerforeldre, et par vennepar og deres barn bruker "Find my friends" på hverandre, noe som egentlig er ganske artig. Og før noen kommenterer: Ingen av oss har noe å skjule, så det gjør meg absolutt ingenting om andre vet hvor jeg er. Lenke til kommentar
Lundis000 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ved bruk av iPhone kan dette gjøres via Apples egne systemer. Følgende kriterier må være oppfylt: Tjenesten må være aktivert på hennes telefon. Du må vite Apple-ID og passord. Gå til www.icloud.com og logg inn med Apple-ID. Klikk på Finn min iPhone. Dersom du velger å sende en lyd til iPhonen, vil det automatisk sendes mail til henne om at lyden ble avspilt. Ellers finnes det nok "spionprogramvare", men da dette ikke godkjennes av Apple må nok telefonen jailbreakes før disse installeres. Det kan være litt jobb med dette, og kanskje noe vanskelig å få til i praksis da du faktisk må ha tilgang til telefonen hennes fysisk for å gjort dette siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå