Gå til innhold

Er du et A eller B menneske?

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

68 stemmer

1. 1. Er du et A eller B menneske?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er du et A eller et B menneske?

A-mennesker foretrekker å stå opp tidlig om morgenen og gå til sengs tidlig på kvelden, mens B-mennesker foretrekker å stå opp relativt sent på morgenen og holde seg våkne sent på kvelden. (Tatt fra klikk.no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er nok B, og jeg hater det. :(

Har et stort problem med å komme meg opp om morgenen. Som regel ligger jeg i sengen til jeg skal ut av døren, noe som er veldig kjipt da jeg ikke får tid til å gjøre med skikkelig klar. Skulle liksom gjerne tatt meg en kopp kaffe osv, men det blir det aldri tid til.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er nok B, og jeg hater det. :(

Samme med meg. Liker å være våken til seint på natta, men det er litt dumt å sove bort dagen etter.

Jeg foretrekker å legge meg sent og stå opp tidlig. Men jeg innser at dette ikke alltid lar seg gjøre, så da ender jeg som regel opp med å stå opp sent.

Samme med meg.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar

Mange her som er B-mennesker ja.. Det er en utrolig dårlig vane, som ikke gir noe god livskvalitet; snakker av erfaring. :no:

Mtp at voten ble lagt ut ca 0030, så er det natturlig at en stor andel B-mennesker svarer først :p

Hadde man lagt den ut 0600 ville det nok vært en stor andel A-mennesker i starten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mtp at voten ble lagt ut ca 0030, så er det natturlig at en stor andel B-mennesker svarer først :p

Hadde man lagt den ut 0600 ville det nok vært en stor andel A-mennesker i starten

Sånn sett. :p

Those lucky A-humans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Statistikk tyder på at vi burde gjøre noe drastisk med samfunnet vårt....

Ikke ha en dag fra 08-23, men fra 11-02

Alle a mennesker sover jo nå da, så vi kan ikke dømme dette ut ifra resultatene vi har nå. som skrevet over; om dette hadde vært skrevet klokken 6 om morgenen hadde nok svarene vært annerledes.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar

Haha jeg tror jeg skjenner meg igjen for mye her :p B menneske all the way, nå i juletiden har jeg ikke lagt meg før klokkå 5 og stått opp før klokka 2-3 hver dag :/ Jeg kan si jeg "digger" det, men ikke følgene av det :p Jeg sliter veldig ofte med å stå opp om morgenen, og har en dårlig vane med å velge søvn over skole, men jaggu hvor godt det føles :tease:

Lenke til kommentar

Jeg er nok et b-menneske, og det passer bra med arbeidstida mi (tidlig ettermiddag - sen kveld).

Er dog kjedelig at de fleste venner ofte skal til å hoppe til køys idet jeg forlater arbeidsstedet, og at de fleste butikker har stengt, så for å få noe ut av dagene, bortsett fra jobb, må det gå på bekostning av søvn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...