Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Paypals ansatte må jo skjønne at jeg har blitt lurt her. Er det så lett å misbruke chargeback-systemet, skal jeg begynne med det selv. Gjør deg ferdig med en forbrytelse, før du planlegger neste .. Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Gjør deg ferdig med en forbrytelse, før du planlegger neste .. Var kanskje ikke helt seriøs akkurat der Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Gjør deg ferdig med en forbrytelse, før du planlegger neste .. Én forbrytelse om gangen, det sa min mor. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Én forbrytelse om gangen, det sa min mor. Mødre skal jo være fornuftige. Mora mi sa; Olemann, itje stæl meir enn du klare å få med dæ Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Nå har jeg 13k på kontoen, i pluss altså Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Disputa disputen? 1 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Disputa alle beløpene som ble sendt ut av min konto, men det er to av beløpene som ble sendt inn til min konto som ble sendt som gave. De kan ikke åpnes dispute på! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Selv hadde jeg aldri beholdt slike penger. Håper du ikke har gitt dem personlig informasjon av noe slag og at du ikke forventer at de skal gi seg så lett. Men du ble jo med på et tvilsomt opplegg, så hvem vet hva du tenker nå. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Selv hadde jeg aldri beholdt slike penger.Nei du hadde vel tengt, "Det her er svindlernes penger" og sendt dem tilbake? TS: Hva slags forum var det egentlig du fikk kontakt med de her på? Endret 28. desember 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Nei, jeg hadde tenkt at her får jeg gjøre PayPal oppmerksom på hva som skjer og latt dem ta avgjørelsen. Surt den dagen det banker på døren enten fordi de som sendte pengene er ute etter dem, eller at politiet har blitt gjort oppmerksom på at kontoen din er brukt til tvilsomme pengeoverføringer. Får du i det hele tatt ut disse pengene før du sender inn legitimasjon til dem? Så vidt jeg forstod deg kunne du kun motta penger så lenge kontoen din var begrenset. 1 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Det er/var svindlerens penger. Det er ikke mafiaen det er snakk om her, bare én person som har flere kontoer. Man kan ta ut penger til banken 60 dager etter at kontoen har blitt begrenset. Går ikke det, sender jeg legitimasjon når jeg blir 18 dersom pengene fortsatt er der. Jeg har sendt mail til Paypal hvor jeg forklarte hele situasjonen. Føler meg ikke forpliktet til å gjøre noe mer. Endret 28. desember 2013 av alexwb 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 get rich or die tryin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå