Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] 13k i minus etter Paypal-svindel

gurubashi arena

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Paypals ansatte må jo skjønne at jeg har blitt lurt her. Er det så lett å misbruke chargeback-systemet, skal jeg begynne med det selv.

Gjør deg ferdig med en forbrytelse, før du planlegger neste .. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Én forbrytelse om gangen, det sa min mor. :p

Mødre skal jo være fornuftige. Mora mi sa; Olemann, itje stæl meir enn du klare å få med dæ ;)
Lenke til kommentar

Nei, jeg hadde tenkt at her får jeg gjøre PayPal oppmerksom på hva som skjer og latt dem ta avgjørelsen. Surt den dagen det banker på døren enten fordi de som sendte pengene er ute etter dem, eller at politiet har blitt gjort oppmerksom på at kontoen din er brukt til tvilsomme pengeoverføringer.

Får du i det hele tatt ut disse pengene før du sender inn legitimasjon til dem? Så vidt jeg forstod deg kunne du kun motta penger så lenge kontoen din var begrenset.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er/var svindlerens penger. Det er ikke mafiaen det er snakk om her, bare én person som har flere kontoer. Man kan ta ut penger til banken 60 dager etter at kontoen har blitt begrenset. Går ikke det, sender jeg legitimasjon når jeg blir 18 dersom pengene fortsatt er der. Jeg har sendt mail til Paypal hvor jeg forklarte hele situasjonen. Føler meg ikke forpliktet til å gjøre noe mer.

Endret av alexwb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...