Niklasp Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Gaveutdelingen fortsetter, selv etter julaften.Konkurranse: Den tredje luken i romjuls-kalenderen er åpnet Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det første spørsmålet skjønner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det første spørsmålet skjønner jeg ikke.. Og jeg forstar ikke hvorfor du ikke forstar det forste sporsmalet 3 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det første spørsmålet skjønner jeg ikke.. Og jeg forstar ikke hvorfor du ikke forstar det forste sporsmalet Og jeg forstår ikke hvorfor du ikke forstår hvorfor jeg ikke forstår det første spørsmålet Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det første spørsmålet skjønner jeg ikke.. Og jeg forstar ikke hvorfor du ikke forstar det forste sporsmalet Og jeg forstår ikke hvorfor du ikke forstår hvorfor jeg ikke forstår det første spørsmålet Jeg antar han ikke forstår hvorfor du ikke forstår det første spørsmålet, pga det er ganske innlysende hva de spør om og svaret finne du om du trykker på linken i konkurransen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg