AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hei Hadde sex i dag med min første partner. Hun bruker ikke p-piller Fant ut etterhvert at kondomen hadde blitt borte mens henne hadde runket meg, også fortsatte jeg inni henne etter det. Jeg klarte ikke få utløsning, og ble slapp underveis, derfor begynte henne å runke og kondomen datt av....... Har jeg gjort noe dumt nå? Ja jeg var langt inni henne, men kanskje ikke langt nok? Anonymous poster hash: 595b0...562 1 Lenke til kommentar
Marielle3 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Har hun tatt angrepille? I så fall så vil jeg råde deg til å ta kontakt med henne og be henne om å gjøre det 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Jupp vi snakket om det. Hun skal ta den i morgen før jobb. Bør jeg slippe alle bekymringer ut av verden, eller bør jeg være nervevrak i tiden fremover? Anonymous poster hash: 595b0...562 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Kan du stole på at hun faktisk tar denne angrepillen når hun sier det? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Hun er like lite klar for unge som jeg er, så ja, den pilla skal svelges Anonymous poster hash: 595b0...562 1 Lenke til kommentar
stevia Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hun er like lite klar for unge som jeg er, så ja, den pilla skal svelges Anonymous poster hash: 595b0...562 En angrepille fungerer ikke om kvinnen allerede har eggløsning. En angrepille forhindrer bare eggløsning. Be henne om å ta test om minimum 2 uker og om den er negativ så venter hun en uke eller to og tar en ny test. Er denne testen negativ, er hun ikke gravid. Man kan kjøpe en 2-pakning med graviditetstest på apoteket. Jeg anbefaler enten denne: http://www.apotek1.no/produkter/a1-graviditetstest-2-stk-914543p eller RFSU sin som man kjøper på matbutikk. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Greit og legge til at hun muligens vil få en blødning 5 dager etter at angrepillen er tatt. Dette er noe du bør opplyse henne om, for ikke alle som gidder å lese det arket som følger med pilla og så skjønner de ingenting når de plutselig får blødning og tror dette er en festeblødning (noe det egentlig også kan være da) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Fant ut etterhvert at kondomen hadde blitt borte mens henne hadde runket meg, også fortsatte jeg inni henne etter det. Du ser/kjenner vel at den ikke er der lenger? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hvis du ikke kom inni henne så er sjansene mindre for at hun er gravid, selv om muligheten er tilstede. Men nei, det var ikke spesielt lurt gjort. Vet du når hun hadde mensen sist? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Liten sannsynlighet for at hun er gravid, særlig hvis hun fikk tatt en angrepille kort tid etter. Dessverre er ikke liten sannsynlighet det samme som at hun helst sikkert ikke er gravid. Det vil uansett ikke hjelpe deg å være et nervevrak fremover. Det har ingen positiv effekt på problemet. Endret 27. desember 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Pillen ble tatt i går Anonymous poster hash: 57052...428 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg er TS, som postet over. Merkelig nok så fikk jeg nytt anonym nummer. Anonymous poster hash: 57052...428 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg