Jan Egil Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Porten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei, Jan Egil. Dette bildet likte jeg ekstra godt, for det leder tankene på vandring ... ! Som evt. første gangs besøkende ville jeg nok ha følt litt uro, - da forfallet er kommet så langt at stedet virker litt nifst ... . Det er lite som utstråler "velkommen", og man kan få inntrykk av at glede og latter ikke lenger ikke lenger er dagligdags her. Eksponering og fargetone bidrar ytterligere til å gi bildet et uttrykk av ensomhet ! et virkelig flott bilde, Jan Egil ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Takk skal du ha, Albert! Det er fotografisk interessant, krevende og ganske morsomt å forsøke å bruke teknikken som et verktøy for formidling av stemninger eller kanskje følelser. Artig at du bruker ord som uro, nifst og ensomhet. Se også originalbildet - kosligere her! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei igjen, Jan Egil. Jeg la dessverre ikke merke til den fargede originalversjonen, - den gir et noe annerledes og mer "trivelig" tinntrykk, ja ! Albert. Lenke til kommentar
-=Kasper=- Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Går for den "nifse" versjonen i sephia. gullbra! Velkommen inn :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg