Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nyttårsforsett er bare noe tull. Jeg bestemmer meg for å gjøre noe, og gjør det. ''Jeg skulle kanskje begynt å trene.. oi, bare 3 måneder til nyttår. Da tar jeg det da!''Neitakk. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 -Bli en bedre versjon av meg selv, både fysisk og mentalt. Dvs prioritere det viktige i livet, familien min, helsa mi, si nei til ting jeg ikke vil være med på, slutte å gruble over alt og alle. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Leve livet og ikke bare sitte og sture og slure. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Trene Spise sunnere Få jobb Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Lære JavaScript. Hva er ditt, Mednaetha? Endret 2. januar 2014 av Yuruf JapJap Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Gi kjærligheten en sjanse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ble nyttårsforsettene oppfylt? Lenke til kommentar
danielsexy Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Nyttàrsforsettet mitt i àr er à vère med à skape fred, sà jeg begynner med dette, la deg pàvirke positivt, bare hvis du har lyst da: http://noshitland.com/peacenetwork/peacenetwork.htm vennlig hilsen masse fra daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå