Gå til innhold

Hvor kan jeg lære og lage 3D modeller ?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til og prøve meg på og lage 3D modeller, altså så jeg kan lage våpen til skyrim og bruke de via steam workshop osv

Jeg er villig til og bruke en god del penger på et bra programm men jeg har null peiling på hvor jeg skal starte. Jeg kan ingen ting om og lage noe som helst i 3D og jeg har ikke peiling på hvilket program jeg kan bruke og jeg klarer ikke finne tutorials som forklarer "step by stped" fra det og kunne absolutt ingenting til det og kunne klarer og lage noe og legge det ut på steam workshop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3D programmer er ofte enten enkle og forbrukerrettede som Google Scketchup, eller bedriftsrettede og svært avanserte som Autocad. Sistnevnte koster titalls tusen for en enbrukerlisens.

Men det finnes andre varianter som er både avanserte og rimelige. Blender er et sånt.

altså jeg klarer ikke engang og lage et bilde på photoshop så jeg vet ikke helt om jeg burde starte på noe avanserte greier, Jeg tenkte kanskje det var noen enkle billige programmer jeg kunne starte med og jobbe derfra og opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...