Gå til innhold

Waiting for 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ovidia2.

Fint "partyportrett", der modellens positur gir inntrykk av høy og god stemning ! :)

Jeg synes imidlertid at bakgrunnen "river bildet litt fra hverandre", men det er mulig at jeg ikke har forstått hele konteksten ... ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Takk for fin tilbakemelding Albert! Jo her lekte jeg meg litt med bakgrunn og byttet fra en helt hvit så det var mye jobb men ville ha litt kaosfølelse som stod i stil til modellens uttrykk og bildets følelse her.. litt Nyttårskaos...'Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Hei, Ovidia2.

Fint "partyportrett", der modellens positur gir inntrykk av høy og god stemning ! :)

Jeg synes imidlertid at bakgrunnen "river bildet litt fra hverandre", men det er mulig at jeg ikke har forstått hele konteksten ... ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Takk for fin tilbakemelding Albert! Jo her lekte jeg meg litt med bakgrunn og byttet fra en helt hvit så det var mye jobb men ville ha litt kaosfølelse som stod i stil til modellens uttrykk og bildets følelse her.. litt Nyttårskaos...'Hilsen Tove

Hei igjen, Ovidia2.

Takk for at du tok deg tid til å forklare hvorfor du valgte en slik bakgrunn, - nå ser jeg bildet med "andre øyne", - da har jeg lært litt i dag, også, - så takk, Tove ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...