Tafsen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Eg har tenkt å bygge ein ny pc som skal fungere som både mediasenter og filserver. Sida den skal stå i stova er det ein fordel om den kan issolere litt av lyden frå diskane, då planen er å bruke 4x 3.5", i tillegg til å være pent å sjå på slik at madammen blir fornøygd. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Om du finner tak i Lian li kabinetter så er det noe du burde vurdere. De er hakket dyrere, men kvaliteten er også veldig god etter min erfaring. De har en fin løsning for harddisker der du bare skrur fire tommelskruer med gummiringer på hver harddisk og skyver dem inn. Har denne løsningen på mitt kabinett og jeg hører ikke noe til harddisk støy. Etter microplex.no og netshop forsvant så har det blitt værre å få tak i Lian li, men det er absolutt verdt det om du finner tak i det. De har generelt veldig stilrene kabinetter og de er laget i aluminium så de veier nesten ingenting. http://techbay.no/product.html/lian-li-pc-c32b-dekstop/htpc-sort?utm_campaign=prisguide Endret 26. desember 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Om du ikke har bestemt deg, kan jeg nevne at jeg er veldig fornøyd med mitt Node 304 fra Fractial Design. Det er mini ITX, men det er da vel ikke noe problem, med mindre du allerede har kjøpt komponenter, og det er plass til hele 6stk 3,5 disker + 2stk 2,5 disker. http://www.fractal-design.com/home/product/cases/node-series/node-304-black Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Ditto - veldig fornøyd med Node 304. Bare husk at det ikke er plass til hvilken som helst powersupply, plassen er begrenset. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Takk for input. Det såg veldig lekkert ut. Du skal ikkje sjå vekk i frå at eg går for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå