Gå til innhold

Komplett og lagerstatus

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å kjøpe med en S-ATA Harddisk fra Seagate, og på komplett stod det at det kommer 6-10-03 noe som er i dag. Jeg ventet med å bestille, også gikk jeg inn i dag og håper på at det skulle stå 100+ der, men det stod Må skaffes (4 dager). Hvorfor det?

Er det sånn at tingene kommet på et annet lager som er 4 dager unna? Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
slike ting er vel akkurat som med dataspill, spillforretninger skriver "half-life 2 antatt 30 september", plutselig kommer det ikke før i april 2004, hva kan man gjøre? :cry:

Vel, i ditt tilfelle er det vel lite du kan gjøre, men i mitt tilfelle så valgte jeg å ikke handle hos Komplett. De sa den kunne skaffes om 4 dager, og nå sier de plutselig 12.Hvem vet om det virkelig kommer da? Og siden de ikke er den eneste webshoppen som har det, har jeg valgt å kanselere orderen og handle hos noen som har det på lager. Og forhåpentligvis vil det ikke ta så lang tid?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sliter med det samme problemet og har gjort det tidligere. Lagerstatusen har en tendens til å forskyve seg hele tiden. På samme måte som når man sier man kommer ti minutter for sent til en avtale, men vet man kommer minst en time for sent.

Hvorfor kan de ikke enten si at "vi aner ikke når varen kommer" eller si at den kommer om to uker istedenfor å flytte datoen noen dager flere ganger.

Nå venter jeg på en P4 3.0ghz som først var på lager når jeg bestilte, og neste dag (27\10) skulle den komme 30\10. Nå er den antatt 05\11. Jeg kan jo risikere å bli sittende her å vente på den nye pc'en min i ukesvis :gretten:

Lenke til kommentar
Nå venter jeg på en P4 3.0ghz som først var på lager når jeg bestilte, og neste dag (27\10) skulle den komme 30\10. Nå er den antatt 05\11. Jeg kan jo risikere å bli sittende her å vente på den nye pc'en min i ukesvis :gretten:

Det er så irriterende, når man har bestemt seg å bruke flere tusen kroner på nye datakomponenter, også greier de ikke å holde det de sier.

Du kan jo gjøre som meg, bestille fra en annen webshop.

Ser ut som MPX har den på lager (men ikke stol 100% på det). Det står på PS at de får den inn i dag, og hos dem har jeg iallefall aldri opplevd at lagerstatus ikke stemmer. En gang stod det at det skulle komme den 10., men pakken ble sendt ut den 9. (fikk ikke tid til å legge ved flere produkter, men jeg klager ikke).

Det finnes mange webshopper der ute, så er du ikke fornøyd, så BYTT! Komplett er hverken den billigste eller den webshoppen med best service. Det eneste de er, er STOR!

Lenke til kommentar

Nå er datoen satt til 09\11, og komplett sier de alt har plukket det jeg skulle ha, så hvis jeg skal avbestille noe så må jeg slette hele ordren og bestille på nytt, men da kommer jeg bakerst i køen på de andre varene som er blitt utsolgt siden jeg bestilte. Er det i det hele tatt mulig å bli mer vanskelige?

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder du å styre slik med komplett? Jeg har også hatt visse problemer med komplett, og da har jeg bestilt annet sted med en gang... Har hatt problemer med at de bruker 5-6 dager på å sende ut vare som ER på lager bl.a. - mao. helt idiotisk service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...