spamex Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hei Jeg har et stort problem. Tidligere i dag så fungerte alle USB portene på laptopen, Asus K53TK. Jeg kobla inn en datamus for å kunne spille på den, etter jeg hadde skrudd av pcen og skrudd den på nå så fungerer ingen. Jeg har prøvd å oppdatert alle driverne som kan ha noe med det og gjøre, men fant ut nå at det står inne på device manager: A driver (service) for this device has been disabled. An alternate driver may be providing this functionality. (Code 32) Jeg har prøvd å avinstallere program som jeg har instalert deg jeg instalerte sist gang jeg var på pcen. Håper noen kan hjelpe meg -WilliamMJ Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Systemgjenoppretting er en fin ting hvis feilen kommer av drivere eller andre viktige filer som har blitt fjernet, tilbakestilt eller lignende. Ville prøvd det først. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Systemgjennoppretting går nok ikke, siden jeg har en ikke aktivert windows og ingen tider som jeg kan gjennopprette til. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Start opp maskinen med en Linux live-CD og se om datamusen fungerer da. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 innstallert standard driveren fra microsoft for musen i stedet for den fra produsenten, og se om det fungerer da. Garantert driver problem.Eller bruk driver rollback for musa når du er i device manager. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg ente opp med å bare installere windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå