Snylter Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Amerikanske muskelbiler er artige på amerikansk vei, og har fin lyd, men ikke f om jeg ville hatt en her hjemme. For store, for ukontrollerbare og med altfor stor motor ift resten av bilen. Det er så artig når folk viser sin totale kunnskapsmangel så tydelig som her. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Det er så artig når folk viser sin totale kunnskapsmangel så tydelig som her. Tja. Jeg har kjørt (leid) blant de kraftigste Camaroene, de største Mustangene og de største Challengerene der borte de siste årene. Samtidig har jeg kjørt mye tysk med like stor (500ish hk) motor her hjemme, og jeg kan ærlig si at jeg ikke ville eid amerikanerne om de ble kastet etter meg. Det er morro med bunndrag, men bortsett fra det liker jeg rett og slett ikke amerikansk muskel som noe annet enn leketøy i kort tid) (Skal forøvrig til Miami i morra og vurderer å leie en Mustang Penske GT en dag, så helt immun er jeg tydeligvis ikke ) Dessuten har jeg som sagt bestilt en Model S, så det er ikke amerikansk i seg selv jeg har problemer med å få lyst på! Endret 27. desember 2013 av kvasbo Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Microsoft. Hvorfor? Fordi da slipper jeg å bruke Linux og MacOS. Ikke at de er dårlige. Ingen liker Linux bedre enn meg. Jeg installerer det titt og ofte på fylla. Men som gamer trenger jeg et operativsystem som støtter både spill og hardware 1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Microsoft. Hvorfor? Fordi da slipper jeg å bruke Linux og MacOS. Ikke at de er dårlige. Ingen liker Linux bedre enn meg. Jeg installerer det titt og ofte på fylla. Men som gamer trenger jeg et operativsystem som støtter både spill og hardware Du vet at vi er i Bil-kategorien, sant? 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Du vet at vi er i Bil-kategorien, sant? Biler har jeg desverre ikke peiling på, men etter et par søk på google kom jeg fram til denne http://www.thesupercars.org/wp-content/uploads/2007/12/ssc-ultimate-aero-red.jpg Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Mercedes-Benz. Faren min hadde en W124 (200e), broren min har en W124 (også 200e), og nå skal jeg være en combobreaker og kjøpe en W201 (190e) til vintern 2014 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ble ikke amerikaner denne ferien her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå