Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ditt favorittmerke? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Må nok si Nissan, rett og slett fordi det er det merket jeg kan mest om.

Er bestemt på å kjøpe en S13 om noen år.

Favorittene er nok Sil80 og helt cleane S14 (Zenki), de er ekstremt undervurderte. Med USA-blinkers, senk og felger.

Lenke til kommentar

Mitt favorittmerke er *Trommevirvel*...

...

...

...

Subaru! Hvem kunne gjetta det ? :p

Hvorfor ? Jo fordi de er fantastisk morro å kjøre, understellsdeler passer om hverandre mellom Impreza, Forester og Legacy, motor swaps og girkasse swaps er easy peasy takket være dette, så deler er enkle å skaffe, fantastisk lyd, og deilig firehjulstrekk.

Hvilken ? 01 Impreza Bugeye STI er absolutt favoritt. De fleste syns ikke denne er noe pen, det gjorde ikke jeg heller til å begynne med, men så eide jeg en Bugeye 2.0 gx en stund, og de store tåkelysene og de runde hovedlyktene er noe man lærer seg å like med tiden :D

Lenke til kommentar

Scoda Octavia, romslig familiebil, mye for pengene... 4X4 m/180 Hk TSI for under 400 000 kr.

Kia/hyundai - mye for pengene, noe av markedets billigste biler men samtidig god kvalitet - 7 års garanti!!

Tesla Model S, trenger jeg si mer.... ytelser man ser i prisklassen godt over 1 million men til kun rundt 600 000 K, gratis bom, kollektivfelt, lang rekkevidde og er man heldig/smart så kan man kjøre nesten uten drivstoffutgifter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

For meg deles Volvo i to deler; fra PV til 940/850 og V-Serien.

Skal sies at jeg personlig ikke er spesielt fan av noen av delene, men har mange entusiastiske venner.

Noen stikkord: kappa fjører, kostemalt, sliten 240.

Edit: Må legge til at disse stikkordene passer andre merker også, men her jeg bor passer de i langt større grad på Volvoer :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Mercedes-Benz. Faren min er vel grunnen til det. Men det er jo de fineste bilene.

De med hjerne kjører stjerne.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar

Om du mener et hvilket som helst merke, og ikke det vi har mulighet til å oppnå selv - så er det uten tvil Aston Martin som får blodet til å pumpe raskest hos meg.

Elsker alt de står for. Power, Beauty, Soul.

(Har vært så heldig å fått kjøre en V8 Vantage en hel dag... kjøregleden som er nevnt under BMW over her kan ta seg en ferie! :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...