Gå til innhold

Trenger ny Gaming PC!

Sanderr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BF 4 går vist helt fint det på høy..

https://www.youtube.com/watch?v=QfYW0r6KCME

Det er i5 og ikke i7 så det vil være litt lave fps men det er bare å gå ned på instillinger

Det spilles på 1600x900, og han får bare 30 FPS. 30 FPS er det mange mener er det punktet der menneskets øye oppfatter det som glatt (altså ikke hakkete), men jeg personlig klarer ikke spille spill med under 40 FPS.

Den vil kunne kjøre BF4 på medium innstillinger med ca 30 FPS.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Denne maskinen koster 6400kr å klarer BF 4 ganske bra, den gir mye for pengene, for min del fungerer 30 fps på first person shooter spill.

Jeg har nå en p150s med 780m kommer til å bytte til en ganske lignende maskin men bare med 13" til ca 7000kr

Det er ett godt kjøp.

Lenke til kommentar

Hei Folkens!

Jeg trenger en ny gaming pc til under 8000kr.

Min gamle pc er ubrukelig på sånt :(

Er det noen gode ideer der ute?! Setter pris på om dere gir meg linken under.

Helst bærbar! <3

Tenker på Geforce som grafikkprosessor.

Har sett litt på denne! er denne god?

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HP15J035EO/hp-envy-15-15-6-barbar-pc-solv

Er det noen som kan svare på om denne er grei? Skal hovedsaklig i mitt vedkommende brukes til Dota, Starcraft, FM2014... + Kontorarbeid.

Lenke til kommentar

Han dyppet jo nedom 15 fps da granaten eksploderte, og det er ekstremt åpenbart at den lave frameraten hans gjør at han ikke klarer å sikte skikkelig.

Nå gikk jeg på youtube å fant den filmen, det finnes andre filmer der folk bruker samme kort, virker da meget spillbart på flere av filmene.

Lenke til kommentar

Nå gikk jeg på youtube å fant den filmen, det finnes andre filmer der folk bruker samme kort, virker da meget spillbart på flere av filmene.

Da er det to muligheter:

1. Du har aldri spilt FPS i 60 fps eller høyere på PC og merket deg forskjellen sammenlignet mot 30-40 fps
  2. Du er elendig i FPS, verre enn bestemora mi som aldri kom seg forbi første nivå på Duck Hunt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...