Gå til innhold

Nintendo 3ds XL

warioman

Anbefalte innlegg

Er det mulig å kjøpe spillene til 3Ds XL i en online shop? Som psstore på vitaen? Og evt hvor stort minnekort bør en kjøp ?

De fleste spillene til 3ds finner du på Nintendos Eshop som du enkelt kan logge deg inn på når 3ds er koblet til nettet.

3ds xl kommer med et 4 gb minne kort men man kan bruke kort på størrelse 32 gb. Anbefaler deg å skifte med det samme. Jeg hadde et mindre kort på 3ds min og klarte å rote bort alle savegama mine på de nedlasta spilla da jeg skulle overføre dem til et på 32 GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, mange spill finnes der. Bare kjør på med 32gb med en gang, så slipper du å tenke på å måtte kjøpe nytt så fort.

Er det mulig å kjøpe spillene til 3Ds XL i en online shop? Som psstore på vitaen? Og evt hvor stort minnekort bør en kjøp ?

De fleste spillene til 3ds finner du på Nintendos Eshop som du enkelt kan logge deg inn på når 3ds er koblet til nettet.

3ds xl kommer med et 4 gb minne kort men man kan bruke kort på størrelse 32 gb. Anbefaler deg å skifte med det samme. Jeg hadde et mindre kort på 3ds min og klarte å rote bort alle savegama mine på de nedlasta spilla da jeg skulle overføre dem til et på 32 GB.

Så alle spillene er ikke på ehsopen? Men alle de beste spillene er vell der? Eller er det sann en bør kjøpe de i spillbutikk? Hva gjør dere? Takk for så raskt svar !

Lenke til kommentar

Så alle spillene er ikke på ehsopen? Men alle de beste spillene er vell der? Eller er det sann en bør kjøpe de i spillbutikk? Hva gjør dere? Takk for så raskt svar !

Er ikke sikker på om alle spillene er på eshopen men de fleste er der.

Enkelte spill har jeg lastet ned som Fire emblem og Zelda. Mens andre som Animal crossing har jeg kjøpt på 3ds selv om de ligger ute på eshop.

Frøkna derimot som også har 3ds xl har kjøpt Animal crossing via eshop og Zelda i fysisk form. Så noen ganger gjør vi sånn og andre ganger gjør vi så.

Lenke til kommentar

Har 32GB minnekort i min XL og kjøper som oftest spillene på eshoppen fordi det er enklere og som oftest billigere enn i butikken. Kan ikke huske å ha sett nyere spill til mer enn 399,- og jeg har kjøpt 4-5 spill på launch gjennom eshoppen.

Lenke til kommentar

Anbefaler nyeste Zeldaspillet. Link between worlds. Flere år siden jeg har blitt så oppslukt i et spill.

Ellers er Pokemon X/Y en god anbefaling, om du liker de gamle spillene.

Men må si jeg er skuffet over Super Mario 3D land og New Super Mario Bros 2. Begge er helt fantasiløse, har et litt tregt gameplay for Mario å være, og er bare en waste syntes jeg.

Lenke til kommentar

Pokémon X/Y er fantastiske spill som er et must-have for enhver 3DS-eier, etter min mening. Ellers har du jo:

• Paper Mario: Sticker Star
  • Legend of Zelda: A Link Between Worlds
  • Kid Icarus: Uprising
  • Bravely Default
  • Super Mario 3D Land
  • Fire Emblem: Awakening
  • Luigi's Mansion 2
  • Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
  • Mario & Luigi: Dream Team
  • Donkey Kong Country Returns 3D (hvis du ikke har spilt Wii-versjonen)
Lenke til kommentar

Pokémon X/Y er fantastiske spill som er et must-have for enhver 3DS-eier, etter min mening. Ellers har du jo:

• Bravely Default
  • Super Mario 3D Land
  • Luigi's Mansion 2

Kult! Skal iallfall ha pokemon! Men vil også ha et mario spill:-)

Hvor stor plass tar hvert spill? I forhold til hvor mange spill jeg får på et 32gb kort

Lenke til kommentar

• Bravely Default
  • Super Mario 3D Land
  • Luigi's Mansion 2

Kult! Skal iallfall ha pokemon! Men vil også ha et mario spill:-)

Hvor stor plass tar hvert spill? I forhold til hvor mange spill jeg får på et 32gb kort

Av spillene jeg eier er det Bravely Default som tar soleklart mest plass med 26 540 blocks, Monster Hunter og Pokemon X bruker hver seg ca halvparten av det igjen. Retrospillene tar nesten ingen plass, Super Mario Bros. er 49 blocks. Men også nye, gode spill som Steamworld Dig kan ta lite plass (348 blocks). Et 32GB-kort har ca 250 000 blocks så vidt jeg har skjønt, så du får plass til masse spill.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...