warioman Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Heisann Jeg har en 3ds fra før, av den vanlige typen. Denne kjøpte jeg i en bundle med Ocarina Of Time 3D, siden jeg er zelda fan så måtte jeg bare ha Zelda utgaven Nå har jo Nintendo lansert 3ds XL, og jeg har siklet voldsomt på Gull 3ds'en som er bundlet med A Link Between Worlds. Men før jeg lar fristelsen ta overhånd, ønsker jeg å høre fra de som har en 3ds XL om det er verdt pengene å kjøpe en XL versjon når man allerede har en vanlig(liten om du vil ) Syntes utseende til Gull 3ds'en bare var så fabelaktig, så jeg ønsker tilbakemelding på om dere som har kjøpt 3ds xl enten dere hadde en vanlig 3ds først eller ikke, hva dere syntes om kjøpet av en XL versjon Endret 26. desember 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg synes det var verdt det Større skjermer, mer komfortabel å holde samt lengre batterilevetid Lenke til kommentar
warioman Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg synes det var verdt det Større skjermer, mer komfortabel å holde samt lengre batterilevetid Høres alle tiders ut, tror ikke jeg kommer til å klare å la være å kjøpe den Zelda versjonen. Er det den du har? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Nei, jeg har den sølvfargede. Men den Zelda versjonen ser kjempekul ut og du blir nok ikke skuffet Lenke til kommentar
warioman Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Nei, jeg har den sølvfargede. Men den Zelda versjonen ser kjempekul ut og du blir nok ikke skuffet Hehe, nei det skal nok mye til Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Elkjøp starter romjulsalget i morgen, så kanskje den kommer på tilbud da. Og ja, jeg er også enig i at en XL er verdt det. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Elkjøp starter romjulsalget i morgen, så kanskje den kommer på tilbud da. Og ja, jeg er også enig i at en XL er verdt det. Tvilsomt at elkjøp setter noe så populært på salgslisten, men er jo lov å håpe på det Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg gikk for 3DS XL og er glad for at jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte 3DS XL over 3DS. Bedre batteri, større skjerm og mer behagelig å holde. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Tvilsomt at elkjøp setter noe så populært på salgslisten, men er jo lov å håpe på det 3DS XL kostet 880kr i sommer hos Elkjøp og Lefdal, så hvem vet. Angrer selv veldig på at jeg ikke kjøpte XL da. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Helt klart mye bedre med XL. Mye bedre å holde, digg med store skjermer og en times tid bedre batteri. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 3DS XL kostet 880kr i sommer hos Elkjøp og Lefdal, så hvem vet. Angrer selv veldig på at jeg ikke kjøpte XL da. Var det seriøst så billig? Da angrer jeg også sinnsykt mye på at ikke jeg heller slo til da :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Innrtykket mitt er at størsteparten som har eid begge foretrekker XL, en erfaring jeg selv har. Bedre batteritid og behagligere å holde i er nøkkelkvalitetene. Eneste bakdel er den lave oppløsningen, som ser enda værre ut på en større skjerm. Endret 27. desember 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det er absolutt verdt det. Og oppløsningen er ikke noe problem i gameplay, bare hvis du stopper opp og SER etter pixlene som er litt større. Den ligger mye bedre i hendene også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Var det seriøst så billig? Da angrer jeg også sinnsykt mye på at ikke jeg heller slo til da :O Yes. Jeg kjøpte min da, og jeg er storfornøyd. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 hva ligger xl på i pris nå da?... og må man kjøpe ladder som ekstra ennda?... eller er det med i pakka.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) 1595,- ser ut til å være normal pris..samme pris på elkjøp og komplett.no. Lader følger fortsatt ikke med. Endret 12. januar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
warioman Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Fikk Zelda editionen min her om dagen, og jeg elsker den Lenke til kommentar
uggy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Er det mulig å kjøpe spillene til 3Ds XL i en online shop? Som psstore på vitaen? Og evt hvor stort minnekort bør en kjøp ? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Jepp, mange spill finnes der. Bare kjør på med 32gb med en gang, så slipper du å tenke på å måtte kjøpe nytt så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå