Mrwax95 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hei! Jeg her et hovedkort som har streika som heter P7P55E PRO, Er det noe CMOS der ? klarer ikke å finne det. Tusen takk! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Nederst har du en 3-pins kontakt med jumper på to av de. Rett under den nederste PCIe-kontakten. Flytt den til de to andre i 5 sekunder, sett den tilbake og CMOS er resatt. Edit: Hvis jeg ikke fant samme HK så tar du ut batteriet, kortslutter + og - i batterisokkelen i 5 sekunder og setter det tilbake. Dra ut strømmen før du gjør noe av det! Endret 26. desember 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Nederst har du en 3-pins kontakt med jumper på to av de. Rett under den nederste PCIe-kontakten. Flytt den til de to andre i 5 sekunder, sett den tilbake og CMOS er resatt. Edit: Hvis jeg ikke fant samme HK så tar du ut batteriet, kortslutter + og - i batterisokkelen i 5 sekunder og setter det tilbake. Dra ut strømmen før du gjør noe av det! Thanks, but stil nothin Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Da er det vel defekt. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Sett inn nytt batteri, det koster tross alt ikke mer enn 30 kroner. Lenke til kommentar
glinge Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 mitt hovedkort sier det ta ut strømkontakt. ta så jumper i 5-6sek i annen plass. bytt så til rett plass. ta så i kontakt. så slå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå