Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mangler kraft i armen

satser

Anbefalte innlegg

Har denne høsten slitt med ryggen. Det startet først i korsryggen og gikk til behandling hos fysioterapeut/kiropraktor. Er også aktiv med både styrketrening og fotball og har lagt treningen opp etter hvordan jeg har kjent meg i ryggen.

Disse plagene ga seg etterhvert, men jeg fikk rett etter vondt oppe i ryggen på høyre side. Dette kjente jeg strålte nedover høyre arm og var både hos fysioterapeut og lege, men ingen tegn til noe nevrologisk. Dette gjorde at jeg ble veldig svak i armen, klarte ikke klemme hånden skikkelig, eller knipse.

Smertene i armen og ryggen ga seg etter hvert, men nå står jeg fortsatt igjen med redusert kraft i armen. Merker det mest i treningssammenheng, da jeg ikke klarer å trene øvelser som chins og markløft skikkelig, fordi jeg mister grepet med høyrehånd. Før trente jeg med 120kg i markløft, nå klarer jeg knap 8 repetisjoner med 60kg før det glipper. Flere uker har godt og jeg har ikke merket særlig fremgang.

Noen som vet hva dette kan være?

Endret av satser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...