Angelika Sverdrup Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Medusas lampe. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Tipper dette også er tatt rett nedenfra og opp. Hvis du ikke lå på ryggen og eksponerte så er vel muligheten for nakkestivhet til stede hvis du stadig går rett under ting og ser rett opp. Men når resultatet blir så bra som her så er det kanskje verd å ta den sjansen. Roar Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Helt riktig, det er tatt rett nedenfra og opp akkurat som med den mannen som står rett ut fra veggen på Astrup Fearnley bygget Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Jeg vil igjen framheve din åpenbare begavelse når det gjelder å se fotomotiver i gjenstander med uvanlige / spennende mønstre og strukturer, - det er ikke alle som har evnen til å "se" mer enn det øyet registrerer og som blir tolket i hjernen ! (Jeg har dessverre IKKE den evnen !). Dette bildet er høyst severdig, etter min oppfatning Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Jeg vil igjen framheve din åpenbare begavelse når det gjelder å se fotomotiver i gjenstander med uvanlige / spennende mønstre og strukturer, - det er ikke alle som har evnen til å "se" mer enn det øyet registrerer og som blir tolket i hjernen ! (Jeg har dessverre IKKE den evnen !). Dette bildet er høyst severdig, etter min oppfatning Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for tilbakemelding Albert! Alltid gøy å se hva jeg kan lage ut av tilsynelatende kjedelige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg