ApeBapsen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hei! Først og fremst vil jeg beklage hvis dette er feil tråd å poste i. Har en Crusader Kings 2 kode (steam) til overs, så jeg lurte på om noen ville bytte den mot DayZ (standalone). Hvis vi ser bort fra det pågående salget hos steam er Crusader Kings nesten dobbelt så dyrt som DayZ. Med andre ord vil du tjene på å kjøpe DayZ til en billigere penge slik at vi kan bytte! Hvis noen er intressert er det bare å sende meg en PM/poste under Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det er vel CK2 som er på salg, ikke DayZ? Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Jojo, men det koster bare 3-4 euro mindre Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Crusader Kings II var jo i en Humble Bundle til $5,50 eller noe i slutten av august, og da fikk man med mange spill ved siden av. Klarer du å få byttet den keyen mot splitter nye DayZ bøyer jeg meg i støvet, for da har du gjort et kupp ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå