AfterGlow Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Klagene fra forbrukerne har vunnet frem.TV-tilbyderne endrer vilkårene sine etter oppvask Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Når blir dette praktisert for fult ? jeg har gått gjennom vilkårene som står i klartekst på nettsidene for altibox og min underleverandør. Der ser det forsatt ut som de operer med 2 måneds varsel på flere av tjenestene. Lenke til kommentar
DGN Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Canal digital har da "oppsigelses" mulig via kontaktskjema sitt. Iallefall på kabeltv, bredband og telefoni siden. Hadde ingen problemer med å si opp flere tjenester via kontaktskjemaet i høst. Men det skal bemerkes at de fortsatt sende ut faktura til meg i 2 mnd etter at en tjeneste var sagt opp. Ble argelig at det tok hele 3 forsøk før de klarte rette opp i fakturasystemet sitt. Endret 26. desember 2013 av DGN Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Canal digital har da "oppsigelses" mulig via kontaktskjema sitt. Iallefall på kabeltv, bredband og telefoni siden. Hadde ingen problemer med å si opp flere tjenester via kontaktskjemaet i høst. Men det skal bemerkes at de fortsatt sende ut faktura til meg i 2 mnd etter at en tjeneste var sagt opp. Ble argelig at det tok hele 3 forsøk før de klarte rette opp i fakturasystemet sitt. Canal digital Norge er parabol Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Neste ting de kan kanskje fikse er den tvungne bundlingen av TV og Internett som Get og Canal TV- og bredbåndsnett har drevet med i alle år. På tide.. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Sa opp tv hos altibox i november, den 31.12.13 er det slutt på tv pakken som jeg har betalt for i 3år uten å bruke det. Ser ikke på tv lenger, dyrt og mye reklame. 1 Lenke til kommentar
Geirsyr Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Høres bra ut dette Lenke til kommentar
MarkS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Klagene fra forbrukerne har vunnet frem. TV-tilbyderne endrer vilkårene sine etter oppvask "Oppsigelsestiden er også et område hvor det har skjedd store forbedringer. Tidligere var det slik at flere tilbydere hadde en oppsigelsestid på hele fire måneder, men nå er det kun to selskaper som har mer én måned. Disse er Viasat og RiksTV, som begge har to måneder." Rettelse: RiksTV har to måneder + innværende måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå