fjarle Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Milepæl for alternativ Android-utgave.CyanogenMod installert på 10 millioner telefoner Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dattera vår har overtatt min gamle GS(1), som fortsatt kjører nevnte CM10.1, knirkefritt. Hun er dog bare to år gammel, men synes det er morsomt å bla i bildene på skjermen. (For ordens skyld kan jeg vel si at det ikke er simkort i telefonen) 1 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hadde tenkt å bytte ut min S3 med N5 eller G2, da jeg fant ut jeg ville prøve CM:) Helt ypperlig med CM må jeg si. Selv om TouchWiz er helt greit, kommer jeg til å installere CM på neste tlf også (men det blir en stund til jeg trenger ny tlf) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg likte CM veldig godt, MEN batterilevetida på min S3 stupte takket være stort trekk i idle, kjørte wakelock, batterikalibrering, satte ned CPU-hastigheta, resatte telefonen via clockwork etc, allikevell slet jeg med å få telefonen til å vare særlig mer enn 1 døgn med min lette bruk og posisjonering\3g\oppdateringer fra facebook og stort sett wifi avslått. Oppnådde 3-4 døgn med touchwiz med samme bruk og instillinger. Når MMS heller ikke fungerte på tross av å ha prøvd mange tips så måtte jeg tilbake til touchwiz Håper CM 11 får fiksa MMS-buggen (leser at mange sliter med den) og får bedre batterilevetid! Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Håper CM11-oppdateringen er klar snart. MMS er vel den eneste bugen jeg har opplevd. Batteriet på min S3 er likt med CM, som med TW. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Steikemeg: Har du fått MMS til å virke med fix av noe slag? Batteriet med CM10.2 var svært dårlig hos meg. Prøvd 11 nightly? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er nybegynner med CM, og har ikke gjort noe annet enn å installere cm10.2. Vil ikke prøve meg på nightly ennå. Sjekket tlf nå, da jeg trodde jeg hadde fått sendt mms med GoSms (da Hangouts var trøblete), men mottaker får ikke mld (men står som sendt hos meg). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 MMS-bug? Hvor har dere på at det er en CyanogenMod som er ansvarlig for MMS-buggen og ikke Hangout? Har dere kontrollert APN-instillingene deres og sett at de samsvarer med teleleverandøren? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ang Hangouts, så hadde jeg noen bugs med den før jeg installerte cm også. Bruker GoSms nå, og har sjekket APN innstillingene, som er i orden. Har ikke vært et problem for meg, da jeg ytterst sjelden sender mms. Men hadde selvfølgelig vært greit om alt var i orden Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ang MMS-bug så fant jeg ut at alle APN måtte settes på PAP, det stod udefinert som standard, da fungerte det sannelig uten hangouts Reinstallerte 10.2 nok en gang og resatte både cash\setting og dalvik og da ble faktisk batterilevetida betrakelig bedre! Bruker nå 1% på 3 timer idle det lille jeg har sett. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg satt Autentiseringstype til PAP eller CHAP, og satte SMS-grense opp til 100. Vet ikke om det er den kombinasjonen som ordnet det, men det virker iallefall nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg