Killer_DT Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hadde det ikke vært kult om vi kunne få en egen kategori under off-topic der det rådet full anarki? Eneste regel er at det ikke er noen regler... En kategori moderatorene kommer ikke inn der engang? Ting som kan skje i denne mappen: Total flaming av alle som fortjener det og kanskje for de som ikke fortjener det. Banning. Vi kan lage så mange telletråder som vi bare vil MOD: Kan vi få opp en poll for om folk er interessert i dette tilbudet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 eller hva med å kalle den kaos istedenfor anarki? ikke misbruk ordet anarki er du snill /me er i det terpete hjørnet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men.. ville ikke det bare ha ført til grenseløs spamming? En ide ville isåfall vært å ikke la postene i "anarki-forumet" telle på post-counten Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Men.. ville ikke det bare ha ført til grenseløs spamming? En ide ville isåfall vært å ikke la postene i "anarki-forumet" telle på post-counten Ja det kan være en ide. Hadde vært fint om en mod kunne laga den pollen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sorry mac.. emn dette er den kanskje dærligste ideen noensinne på dette forumet! (enda verre en "alkometer" i profilen) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 haha, lag deg ditt eget forum da vell! Viss du har et så stort behov for å flamme og spamme! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 haha, lag deg ditt eget forum da vell! Viss du har et så stort behov for å flamme og spamme! I second that. BIG time! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg tror jeg snakker på vegne av alle når jeg sier NEI til det forslaget Ha en fortsatt fin "moderert" forumkveld :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Eksempel på hvordan det lett kan bli når man har et fritt forum: http://www.thehandofagony.com/forums/index...php?showforum=3 Tatt i betraktning at dette forumet har 8 medlemmer og ble startet for ikke så altfor lenge siden, er det ikke så aller værst at det har blitt slik. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Ok... Det er lov å prøve Jimmy pop har laget et nytt forum i det siste, jeg får vel bare bruke det til å flame da... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men.. er ikke "søppel" en sånn kategori da..? (har nesten aldri vært innom, bare ser beskrivelsen) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men.. er ikke "søppel" en sånn kategori da..? (har nesten aldri vært innom, bare ser beskrivelsen) Næi søppel er ikke en slik kategori. Det er moderatorer der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men.. er ikke "søppel" en sånn kategori da..? (har nesten aldri vært innom, bare ser beskrivelsen) Næi søppel er ikke en slik kategori. Det er moderatorer der. Åja, moderatorer må det nok være uansett, ellers kan det gå riktig ille. Så en kategori uten noensomhelst oppsyn er jeg uansett ikke enig i. Men man kan jo ha en kategori der mer tillates enn i de andre, og da er kanskje søppel stedet. Et amr. forum jeg er medlem på, har en kategori som heter "flame pit". Der foregår det mye rart, og moderatoren (eieren en mangemillionær) er helt med på skittkastingene. Han sier til og med han liker det. Men han er ingen tosk altså. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 En kategori moderatorene kommer ikke inn der engang?Her skurrer det litt. Men joda... Det hadde gått bra det. Noen snørrunger som i begynnelsen hadde spammet en del, men faste brukere av forumet hadde nok holdt seg på matten. Har tenkt samme idé, men litt mer gjennomtenkt enn den "ingen regler"-tanken din... Skal lage et forum der det er slik engang. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Viss du har et så stort behov for å flamme og spamme!Kanskje ikke det bare er flamingen og spammingen som er poenget? Her blir tråder som egentlig faller under "ytringsfrihet" sperret, ettersom vi ikke har lov til å snakke, ikke en gang nevne, andre forum, warez eller konstruktiv kritikk av moderatorer eller brukere som har "høy ansinitet" av moderatorne. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kan godt mekke ett forum i kveld eller i morgen eller i løpet av helgen (dårlig tid resten av uken) om noen skulle ha behov for å få utløp for sinte og sure slemheter eller noe i den dur Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ting som kan skje i denne mappen: Total flaming av alle som fortjener det og kanskje for de som ikke fortjener det. Banning. Nei, et forum som strider med retningslinjene (til de grader) kommer aldri til å bli opprettet her. Jeg tror ikke det er nødvendig å si hvorfor utifra hva jeg siterer ovenfor. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kan godt mekke ett forum i kveld eller i morgen eller i løpet av helgen (dårlig tid resten av uken) om noen skulle ha behov for å få utløp for sinte og sure slemheter eller noe i den dur Få utløp for sinte og sure slemheter? Det er vel andre ting vi kan diskutere, vel? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men hvis dere er ute etter et forum der det ikke er lover og regler, besøk forum.jonasdrange.net som er et Tolkien-forum, men som så mange har et Off Topic-sted. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Men hvis dere er ute etter et forum der det ikke er lover og regler, besøk forum.jonasdrange.net som er et Tolkien-forum, men som så mange har et Off Topic-sted. Det skal jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå