Gå til innhold

Nye hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Hei! Som sagt er jeg på utkikk etter noen nye hodetelefoner. 1500-2500. Helst så billig som mulig.

Størrelse- Har egentlig ikke så mye å si bare de ikke er kjempe store.

Type- over ear

Kilde- skal brukes på htc one, ipod og pc.

Hører på rock, men trenger litt bass for jeg hører også musikk med bass.

Har sett litt på logitech ue 6000 og Beyerdynamic Custom One Pro.

Har prøvd sennheiser monentum de ble for små.

Prøvde også beats studio 2013 hos en kompis de var gode men har hørt mye dritt om de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Sony sin MDR-1(0) serie? Du får de med blåtann, vanlig, og med aktiv støykanselering. MDR-1 er den første utgaven, og er litt bedre enda. MDR-10 er en litt mindre versjon, med litt annerledes specs, men jeg synes de ser bedre ut. MDR-1 serien kommer forøvrig med oppdaterte modeller "SoonTM" der de har designen til MDR-10 serien.

Selv eier jeg MDR-1RBT (blåtann-versjonen), og er meget fornøyd med lyden (hører hovedsakelig på rock, chillstep og noe hip-hop) samt at komforten er det beste jeg har vært borti. Med ganske god margin. 30-timers spilletid på blåtann er også veldig praktisk. Avhenging av versjon og modellserie varierer prisen vra 1400kr til 2600kr sist jeg sjekket, der blåtannversjonene er dyrest, naturlig nok.

Alle kan forøvrig brukes trådet, da alle har avtagbar kabel.

Endret av Halsoy
Lenke til kommentar

Etter sammenlikninger jeg har lest mellom MDR-1 og MDR-10 så er det bedre og mer bass på MDR-1 (som jeg eier). Kan ikke si personlig hvordan MDR-10 er, da jeg ikke har prøvd de.

De er nok ikke de mest basstunge du får tak i (sony har bland annet en egen serie for det (MDR-XBxxx)), men de spiller bass godt nok til mitt bruk. De er heller ikke de som spiller minst bass, de spiller bass veldig godt om de er koblet til en kraftig kilde av type DAC/lydkort/reciever.

Lenke til kommentar

Står mellom logitech ue 6000 og mdr-r nå. Hvilken har best lydkvalitet, hører jo mest på rock men hører en del på hiphop. Så trenger litt bass. Hvem mener dere er best til mitt bruk?

ue 9000 er det halv pris på nå på lefdal;)

Jeg kjøpte mdr-1rbt. Veldig klar lg god lyd. Men ikke like mye bass som Beats. Jeg vurderer å bestille ue 9000 og bytte den dårligste av de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...